raskaudesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölmö blondi :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölmö blondi :)

Vieras
Koska teillä on oireet alkaneet? Entä koska teitte testin? Itsellä pitäisi huomenna alkaa ja jännittää kovasti.... Voiko olla niin hyvä tuuri että tulisi raskaaksi harrastettuaan vain kerran kuussa seksiä, tosin kierron puolessavälissä? Mies ei ole ollut kotona... Ajattein etten voi tulla raskaaksi, mutta nyt tullut sellanen fiilis "mitä jos sittenkin "...

Okei :) Mä ajattelin että oot käyny jossain vieraissa ja nyt pelottaa jos oot tullu raskaaks toiselle miehelle :D
Mutta apteekin oman testin pitäis nyt jo näyttää jos olet raskautunu. Mä ite tein 2pv ennen ku menkkojen piti alkaa ja sain haalean plussan, nyt rv28.

Mulla alkoi oireet vasta kuudennella raskausviikolla. Luulin sitä tosin ensin vatsataudiksi, mutta yllätyimme positiivisesti kun teimme testin :) Testin tein siis raskausviikolla kahdeksan.

Oireiden alkaminenhan on täysin yksilöllistä ja toisilla oireita ei ole välttämättä laisinkaan. Tee vain testi, jos siltä tuntuu. Tee se kuitenkin aikasintaan päivä sen jälkeen, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.

mä tein raskaustestin seuraavana päivänä siitä kun menkat olisi pitännyt alkaa... näytti ihan selvästi kaks viivaa eli plussaa!!! Muuten ei ollut minkäälaisia oireuta, vasta pari viikkoa testin jälkeen ilmeni väsymystä ja hieman oli välillä paha olo...nyt Rv 38+3

Kyllä sitä raskaaksi voi tulla vaikka vain kerran kuussa seksiä harrastaisi, tuleehan niitä vauvoja yhdenillan jutuistakin ;) Sulla pitää vain olla silloin ovulaatio. Tekisin testin viikon kuukautisien pois jäämisestä ettei tule pettymyksiä jos onkin heti negatiivinen, Viikko on hyvä odottaa, itse odotin sen verran kun esikoista toivoin ja sain selkeän plussan :)

Noita fiiliksiä tulee ja menee ne kuuluu naisen elämään (kokemusta on) Oireet alkoi itselläni n. viiko kuutausien pois jäämisen jälkeen (tai pikkaisen aikaisemmin) pahoinvointia, hillitöntä väsymystä, alavatsaa kipristeli muistaakseni pikkuisen...

Ole kärsivälline! Ja onnea mahdolliseen odotuksen!

Mulla oli taas tissit tosi kipeenä muutama päivä ennen ku menkkojen piti alkaa ja tuli sellasta veren sekasta valkovuotoa yhden päivän.. Silti tein testin kun olin ihan varma että nyt on tärpännyt :)
T.se rv28

Käy ostamassa kaks testiä ja tee tänään ja parin päivän päästä.. Mä en malttanut olla tekemättä vaikka menkat ei edes ollut vielä myöhässä ja plussa tuli.. :) Saat ainaki mielenrauhan..

rv28

No meillä kävi just niin että sen yhden kerran oltiin harrastettu seksiä sen kuun aikana kun tärppi kävi... Kolme vuotta yritettiin urakalla ensin eikä mitään saatu aikaan. Eli voi se vaan osua.

Yhteistyössä