RASKAUDESTA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmäkö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmäkö?

Vieras
mulla eilen oli aikamoiset vatsakivut kävellessä..meni ohi kun pääsin kotiin ja istumaan. Mutta tänään kun heräsin oli vatsa laskeutunut alaspäin huomattavasti. mulla nyt viikkoja 31+6. Onko ihan normaalia kun näin aikaisin maha "tipahtaa". Tämä ei ole mun eka raskaus mutta ei mulla ennen ole vatsa tippunut näin aikaisilla viikoilla

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Jos vauva kääntyi raivotarjontaan ja tuntuu siksi olevan alempana, kun ei ole ylämahassa niin täyttä?

todella toivon että näin olisi.. mutta potkut tuntuu edelleen alhaalla. mulle on jo lääkäri alustavasti puhunut leikkauksesta..ensi viikolla saan taas lisää infoa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Jos vauva kääntyi raivotarjontaan ja tuntuu siksi olevan alempana, kun ei ole ylämahassa niin täyttä?

todella toivon että näin olisi.. mutta potkut tuntuu edelleen alhaalla. mulle on jo lääkäri alustavasti puhunut leikkauksesta..ensi viikolla saan taas lisää infoa.

Ai jaa. No toivotaan sitten, että kyse olisi siitä. :)

jaahas.. jos se laskeutua huomattavan alas. siis sen takia ku sulle on puhuttu leikkauksesta, kun vauva viel väärinpäin? sehän voi kääntyä joka tapauksessa vielä. silleen jännä, että aika aikasessa vaiheessa jo puhuttu leikkauksesta, jos syynä tuo perätila. toivottavasti viel kääntyy. :hug:

joo vauva on perätilassa.. mulla on raskaudenajan diabetes ym.. vaivoja ollut matkan varrella niin lääkäri alkoi puhumaan leikkauksesta ( en sitä toivo) vaan että kääntyis vielä raivotarjontaan. Vauvan koko vastaa 2viikkoa isompaa tällä hetkellä

aivan..toivotaan parasta sulle! itsellä viikkoja nyt 31+ 4 ja välillä tuntuu, että onkohan se ees oikeinpäin tuol, mutta taas potkut tuntuu ylhääl ja hikka alhaal, niin eiköhän se oo nyt oikeinpäin. vähän ennen 30 viikkoa lääkärineuvolas se oli poikittain. jospa olis kääntnyt.

kävin viime pe neuvolassa niin edelleen oli perätilassa..mulle on kyllä ihan sama loppujen lopuksi leikataanko vaiko saanko synnyttää normaalisti kunhan kaikki menee hyvin. Pelottaa kuitenkin tuo leikkaus koska muut lapset olen synnyttänyt alakautta.. ei tosin edellisillä kerroilla ole ollut mitään ongelmia raskauden aikana

Yhteistyössä