Y
ymmällään
Vieras
Tein testin ja sain haalean haamun, mutta menkat kuitenkin alkoi (päättelin keskenmenoksi, testin tein 2-3pvää ennen kuin menkat ois pitänyt alkaa). Seuraavassa kuussa vahva plussa sinä päivänä kun menkkojen ois pitänyt alkaa. Nyt luulen tuntevani liikkeitä... Onko mahdollista käydä niin, että odottaa kaksosia ja toinen menee kesken ja toinen ei? :O
Nyt mulla on viikkoja 11-12 ja jos laskee siitä ekasta plussasta viikkoja 14-15 (kahdessa viime raskaudessa liikkeet tuntuneet rv 14 lähtien).
Huomenna pitää soittaa neuvolaan, jos saisin ultran piakkoin (varattu rv 16), jos olenkin pidemmällä kuin luullaan, niin eikös tukien saamiseksi ole pitänyt käydä lääkärillä ennen rv 16..
Nyt mulla on viikkoja 11-12 ja jos laskee siitä ekasta plussasta viikkoja 14-15 (kahdessa viime raskaudessa liikkeet tuntuneet rv 14 lähtien).
Huomenna pitää soittaa neuvolaan, jos saisin ultran piakkoin (varattu rv 16), jos olenkin pidemmällä kuin luullaan, niin eikös tukien saamiseksi ole pitänyt käydä lääkärillä ennen rv 16..