Raskaudesta juttua..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ymmällään

Vieras
Tein testin ja sain haalean haamun, mutta menkat kuitenkin alkoi (päättelin keskenmenoksi, testin tein 2-3pvää ennen kuin menkat ois pitänyt alkaa). Seuraavassa kuussa vahva plussa sinä päivänä kun menkkojen ois pitänyt alkaa. Nyt luulen tuntevani liikkeitä... Onko mahdollista käydä niin, että odottaa kaksosia ja toinen menee kesken ja toinen ei? :O
Nyt mulla on viikkoja 11-12 ja jos laskee siitä ekasta plussasta viikkoja 14-15 (kahdessa viime raskaudessa liikkeet tuntuneet rv 14 lähtien).
Huomenna pitää soittaa neuvolaan, jos saisin ultran piakkoin (varattu rv 16), jos olenkin pidemmällä kuin luullaan, niin eikös tukien saamiseksi ole pitänyt käydä lääkärillä ennen rv 16..

tai sitten sä olet jo niin pitkällä, siis että se eka vuoto ei ollutkaan oikeat menkat.

ja mulla tuntui eka selkeä potku rv 12 tästä toisesta, säännöllisesti sitten rv 14-15 lähtien.
ja jos käy niin että ootkin pidemmällä kuin tuo 16 viikkoa niin kyllä lekuri sulle laittaa lapun asiasta Kelaan, ettei tartte tapella.

Just se pelottaakin, että pitää rueta kelan kanssa tappeleen. Miten te semmoset immeiset ootte saaneet tukiasiat kuntoon, jos raskaus on selvinnyt vasta tosi myöhään?

Riittää kun on käynyt neuvolassa ennen rv 16 eikä sekään ole ehdoton raja. Joskushan sattuu niin, että nainen saa tietää olevansa raskaana todella myöhään ja silti etuudet saa.

Alkuperäinen kirjoittaja minna:
odotin kaksosia josta toinen meni kesken rv 8.

Miten selvisi, että raskaus vielä kuitenkin jatkui? Ite en käynyt haamun jälkeen missään lekurissa, kuvittelin, että se ei ollutkaan plussa vaan olin niin täpinöissäni ja nähnyt näkyjä..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Riittää kun on käynyt neuvolassa ennen rv 16 eikä sekään ole ehdoton raja. Joskushan sattuu niin, että nainen saa tietää olevansa raskaana todella myöhään ja silti etuudet saa.

Juu. Neuvolassa olen kyllä jo kerran käynyt. Hyvä jos se riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
odotin kaksosia josta toinen meni kesken rv 8.

Miten selvisi, että raskaus vielä kuitenkin jatkui? Ite en käynyt haamun jälkeen missään lekurissa, kuvittelin, että se ei ollutkaan plussa vaan olin niin täpinöissäni ja nähnyt näkyjä..

Tiesin tuossa vaiheessa jo raskaudestani ja eräänä päivänä hulahti pönttöön verinen klöntti.Soitin neuvolaan ja sain seuraavalle päivälle ajan ultraan.Yksi sydän siellä(onneksi sentään)sykki,lääkäri arveli,että olin odottanut kaksosia.

Yhteistyössä