Raskauden todennäköisyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Help
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Help

Vieras
Kertokaapa mielipiteenne, mikä on raskauden todennäköisyys teidän mielestä? Syön yhdistelmäpilsuja. 1. viikolla yksi pilleri myöhässä vähän yli 12 h. Toisella viikolla 5 pv antibioottikuuri (sellainen joka heikentää tehoa). Seksiä kerta 1. viikolla ja kerta 3. viikolla. Nyt rinnat kipeät ja suussa maistuu aivan kummalle (samalle kuin aiemmissa raskauksissa)? Mikä on todennäköisyys 1. viikolla tapahtuneen yhdynnän johtaneen raskauteen? Onhan se pieni..? Tänään viimeinen pilleri aamulla, että ensi viikkoa odotellessa..

Voihan ne ihan oikein käytettyinäkin pettää. Ei kukaan varmaan mitään todennäköisyyksiä voi tarjota, mutta tietty aina on mahdollisuus. Tee testi alkoi vuoto tai ei niin saat varmuuden. Eiköhän mahdollisuus kuitenkin pieni ole, ellet sitten ole iha super yltiöhedelmällistä sorttia.

Vähän jotain tuollaista olen miettinyt itsekin, että pieni mahdollisuus. Mutta tämä etova olo kaiken lisäksi ja alavatsan täyteläinen olo. Ei vaan jaksaisi enää neljättä.

Alkuperäinen kirjoittaja Help:
Vähän jotain tuollaista olen miettinyt itsekin, että pieni mahdollisuus. Mutta tämä etova olo kaiken lisäksi ja alavatsan täyteläinen olo. Ei vaan jaksaisi enää neljättä.

Odottelet ensin 'kuukautisten' alkamista, teet testin ja mietit jatkoa sitten sen mukaan. Sulla on vielä aikaa murehtia jos tärppi on käynyt.

siis 1 viikkohan pitää käyttää kortsua lisäks. kun niin mulle on sanottu kun aloittaa pillerit niin wkat 7 pvä se teho ei oo viel maksimissaan.

oisko miten kauhee asia rtaskaus meinaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Help:
Kyllä olisi tässä tilanteessa kauhea asia.

saako kysyä miks? en siis tuomitse.
henkinen jaksaminen/ kehon jaksaminen/ miehen mielipide/ vai mikä muu ois syy.

siks kyselen kun itse en usko et haluan enää 4 mut jos vahinko kävis niin pitäisin kuitenkin. sen verran epävarma olo ehkäisystä koska mikään ei ole 100% et tulee ajateltua omalle kohdalle sun tilannetta.

Yhteistyössä