Raskauden näkymisestä ja oireista? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toivottavasti raskaana...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Toivottavasti raskaana...

Vieras
Kuinka aikaisin raskaustestissä voi kaksi viivaa näkyä ovulaatiosta?
Entä kuinka aikasin oireita voi ilmetä?

Meillä toinen lapsi toiveissa. Tänään kp17 ja ovulaatio ollu kp14-16pvä, tuona aikana arvelen olleen oireista päätellen.
Kierto ollut synnytyksen jälkeen epäsäännöllinen niin hankala mitään odottaa että kuukautiset on myöhässä ennen ku testaa...

testasin ekan kerran oletetun ovulaation jälkeen 13pvä myöhemmin. Testi tosin oli aivan surkee, oli joku herkkä mut tavalliseen testiin tuli paljon vahvempi viiva...

Mikä se on se raja millon testissä voi ylipäätään näkyä?
Uskaltaisiko sitä isänpäivänaamuna testata? :D

[QUOTE="Odottelija";22370831]Mulla näkyi 11 päivää ovulaatiosta herkällä testillä selkeä plussa :) Oireiden alkuun meni sitten vähän pidempään.[/QUOTE]

Millonkahan sitä ite uskaltais testata :P

Tyttö näkyi aika aikaseen, maanantaina testiin tuli ns. roskishaamu, joka vahvistui vahvistumistaan, lauantaina piti alkaa menkat.

Tämä seuraava raskaus taas ei. :D Tämä näkyi hädin tuskin sinä päivänä, kun menkkojen piti alkaa.

Oireita mulla on molemmista ollut heti kiinnittymisestä lähtien sen verran, et olen tiennyt olevani raskaana siitä lähtien. Siis ei varsinaisia raskausoireita, vaan kohdun arkuutta, juilimista ja repimiskipuja. Vois mennä jollakin lähestyvien menkkojen piikkiin, mutta ei mulla.

Niin jos olet varmasti bongannut oviksen niin yleensä siittä menee noin pari viikkoa (luteaalivaihe) kun menkat alkaa, joten sinuna odottelisin 12-14 päivää oviksesta ennen testin tekoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22370968:
Tyttö näkyi aika aikaseen, maanantaina testiin tuli ns. roskishaamu, joka vahvistui vahvistumistaan, lauantaina piti alkaa menkat.

Tämä seuraava raskaus taas ei. :D Tämä näkyi hädin tuskin sinä päivänä, kun menkkojen piti alkaa.

Oireita mulla on molemmista ollut heti kiinnittymisestä lähtien sen verran, et olen tiennyt olevani raskaana siitä lähtien. Siis ei varsinaisia raskausoireita, vaan kohdun arkuutta, juilimista ja repimiskipuja. Vois mennä jollakin lähestyvien menkkojen piikkiin, mutta ei mulla.

Tiedätkö kumpaa sukupuolta tämä nyt masussa oleva vauva on? :)

Alkuperäinen kirjoittaja öh;22370981:
Niin jos olet varmasti bongannut oviksen niin yleensä siittä menee noin pari viikkoa (luteaalivaihe) kun menkat alkaa, joten sinuna odottelisin 12-14 päivää oviksesta ennen testin tekoa.

Juu eli aikasintaan isänpäivän viikonloppuna vois testata jos tarvetta on :)

Yhteistyössä