Raskauden mahdollisuus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häh

Vieras
Nyt meneillään kp 22,ovulaation tunsin (ainakin luulen,oli kovat menkkamaiset kivut)kp 13.Viikko mahd.oviksesta eli kp 20 tuli pikkusen verta,välillä on tuhruisen ruskeeta ja tänään vähentyny.Alavatsa myös arkana.
Onkohan ollut hedelmöittymisen mahdollisuutta kun olin yhdynnässä ilman ehkäisyä n.4-5 päivää enne ovista(ovis voinut olla myös aiemmin/myöhemmin?)että miten kauan siittiöt elää yleensä?
Ja milloin oviksesta testi näyttää plussaa?

testi voi näyttää plussaa 8-9 pv hedelmöittymisestä eli kantsii odotella n. 14 vrk oviksesta testausta. Siis kun et voi tietää sitä hedelmöittymisajankohtaa välttämättä kuitenkaan... Ja riippuu testistä, henkilöstä jne. Joten kaks viikkoa on se suositeltu odottamisaika. :)

Siittiöt on useimmiten hedelmöittämiskykyisitä 2 vrk, mutta ne VOI olla hedelmöittämiskykyisenä hengissä sun sisällä jopa 7 vrk.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Tiedät hyvin koska sulla on ollu ovis ja muutenkin tiedät asioita, niin luulis nyt tietävän koska testi näyttää plussaa..... Kun menkat jää pois !!!

joo mutta ku joskus testi voi näyttää plussaa jo enne ku menkat myöhässä,et millon niinku vois jo testailla oli tämä kysymykseni pointti!

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
testi voi näyttää plussaa 8-9 pv hedelmöittymisestä eli kantsii odotella n. 14 vrk oviksesta testausta. Siis kun et voi tietää sitä hedelmöittymisajankohtaa välttämättä kuitenkaan... Ja riippuu testistä, henkilöstä jne. Joten kaks viikkoa on se suositeltu odottamisaika. :)

Siittiöt on useimmiten hedelmöittämiskykyisitä 2 vrk, mutta ne VOI olla hedelmöittämiskykyisenä hengissä sun sisällä jopa 7 vrk.

7vrk,oho no sit on kyllä mahdollista=)kiitos vastauksistanne!

Yhteistyössä