Raskauden ensioireet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Trinsessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla oli ihan alussa päänsärkyä, kuvottavaa oloa, huimausta, elikkä jatkuva krapulainen olotila ja sit vaan olin ihan varma että oon raskaana. Tein testin ja vahva viiva tuli ja sillä tiellä mennään, esikoisen la tän kuun 29 päivä :heart: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:
Mulla oli ihan alussa päänsärkyä, kuvottavaa oloa, huimausta, elikkä jatkuva krapulainen olotila ja sit vaan olin ihan varma että oon raskaana. Tein testin ja vahva viiva tuli ja sillä tiellä mennään, esikoisen la tän kuun 29 päivä :heart: :D

Onnea tulevasta esikoisesta. :heart:

Liittyykö ylävatsakipu ja "täynnä" oleva olo tähän? :D

Siis ihan ku mun mahalaukku tai suolisto olis ihan tupaten täynnä, iha pönkee fiilis vaikkei silminnähden turvota... :whistle: Ja ei siis ole vessahätäkään, ja enemmänkin nälättää ku että oisin konkreettisesti ähky.

Alkuperäinen kirjoittaja samara88:
Liittyykö ylävatsakipu ja "täynnä" oleva olo tähän? :D

Siis ihan ku mun mahalaukku tai suolisto olis ihan tupaten täynnä, iha pönkee fiilis vaikkei silminnähden turvota... :whistle: Ja ei siis ole vessahätäkään, ja enemmänkin nälättää ku että oisin konkreettisesti ähky.

ei, liity. kärsit varmaan refluksitaudista, suolistohiivasyndoomasta. tai suoli on vaan täynnä vanhaa ulostetta. siihen auttaa koneellinen suolihuuhtelu. aika hintavaa mut hemmetin tehokasta.

Menkat myöhässä maanantaista/tiistaista. To-pe-yönä oksentelin rajusti ja pe-aamuna tein plussatestin. Kovaa menkkaoloa oli alkuun aika pitkään, maha-selkäkipua mut odottelin niitä menkkoja vaan.. Hirmunen väsymys ainaskin plussatestistä alkaen. Toi menkkaolo ilman menkkoja oli selkein oire kyllä, koko ajan sitä vaan odotti et millon lorahtaa :D

Yhteistyössä