M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 12+5:mä kävin äsken terkkarilla ja suositteli ottamaan..
Alkuperäinen kirjoittaja en ota:Mulla myös LA kahden viikon päästä, enkä aio rokotetta ottaa. Mun päätökseni sinetöi tiedot siitä, että kyseistä rokotetta ei ole hyväksytty Yhdysvalloissa ja joissakin maissa (kuten esim. Kanadassa) sitä ei uskalleta antaa raskaana oleville naisille lainkaan. Ilmeisesti Saksassakin sen käyttö raskaana olevien kohdalla aiotaan peruuttaa. Suomen rokote on niin kokeellisella asteella, etten tosiaan uskalla asettaa lastani sen vaaroille alttiiksi. Sitä ei ole vielä koskaan testattu raskaana olevilla ihmisillä.
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Alkuperäinen kirjoittaja en ota:Mulla myös LA kahden viikon päästä, enkä aio rokotetta ottaa. Mun päätökseni sinetöi tiedot siitä, että kyseistä rokotetta ei ole hyväksytty Yhdysvalloissa ja joissakin maissa (kuten esim. Kanadassa) sitä ei uskalleta antaa raskaana oleville naisille lainkaan. Ilmeisesti Saksassakin sen käyttö raskaana olevien kohdalla aiotaan peruuttaa. Suomen rokote on niin kokeellisella asteella, etten tosiaan uskalla asettaa lastani sen vaaroille alttiiksi. Sitä ei ole vielä koskaan testattu raskaana olevilla ihmisillä.
Mitään rokotetta ei testata raskaana olevilla!
Alkuperäinen kirjoittaja en ota:Alkuperäinen kirjoittaja mm:Alkuperäinen kirjoittaja en ota:Mulla myös LA kahden viikon päästä, enkä aio rokotetta ottaa. Mun päätökseni sinetöi tiedot siitä, että kyseistä rokotetta ei ole hyväksytty Yhdysvalloissa ja joissakin maissa (kuten esim. Kanadassa) sitä ei uskalleta antaa raskaana oleville naisille lainkaan. Ilmeisesti Saksassakin sen käyttö raskaana olevien kohdalla aiotaan peruuttaa. Suomen rokote on niin kokeellisella asteella, etten tosiaan uskalla asettaa lastani sen vaaroille alttiiksi. Sitä ei ole vielä koskaan testattu raskaana olevilla ihmisillä.
Jep, jep. EIKÄ NIITÄ MYÖSKÄÄN ANNETA.
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Alkuperäinen kirjoittaja en ota:Alkuperäinen kirjoittaja mm:Alkuperäinen kirjoittaja en ota:Mulla myös LA kahden viikon päästä, enkä aio rokotetta ottaa. Mun päätökseni sinetöi tiedot siitä, että kyseistä rokotetta ei ole hyväksytty Yhdysvalloissa ja joissakin maissa (kuten esim. Kanadassa) sitä ei uskalleta antaa raskaana oleville naisille lainkaan. Ilmeisesti Saksassakin sen käyttö raskaana olevien kohdalla aiotaan peruuttaa. Suomen rokote on niin kokeellisella asteella, etten tosiaan uskalla asettaa lastani sen vaaroille alttiiksi. Sitä ei ole vielä koskaan testattu raskaana olevilla ihmisillä.
Ei paljon testailla lääkkeitä tai muitakaan raskaana olevilla ja silti niitä käytetään raskaana.
Minä ainakin otan kunhan sen vaan voi saada.
Alkuperäinen kirjoittaja en ota:Alkuperäinen kirjoittaja mm:Alkuperäinen kirjoittaja en ota:Mulla myös LA kahden viikon päästä, enkä aio rokotetta ottaa. Mun päätökseni sinetöi tiedot siitä, että kyseistä rokotetta ei ole hyväksytty Yhdysvalloissa ja joissakin maissa (kuten esim. Kanadassa) sitä ei uskalleta antaa raskaana oleville naisille lainkaan. Ilmeisesti Saksassakin sen käyttö raskaana olevien kohdalla aiotaan peruuttaa. Suomen rokote on niin kokeellisella asteella, etten tosiaan uskalla asettaa lastani sen vaaroille alttiiksi. Sitä ei ole vielä koskaan testattu raskaana olevilla ihmisillä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä mun luottamus THL:ään on mennyt tämän rokotuskampanjan myötä. NIIN monessa muussa maassa tätä Pandemrix rokotetta pidetään liian riskialttiina, mutta THL vaan vakuuttaa meille, kuinka "turvallinen" se on. Olenko ainoa, joka epäilee THK:n tarkoitusperiä? Millä lailla te muut perustelette sen, että monessa kehittyneessä maassa asiantuntijat ovat täysin eri mieltä sen turvallisuudesta? Meinaatteko, että maailman ainoat ja parhaat asiantuntijat löytyvät Suomesta? Minä en.
Alkuperäinen kirjoittaja otan:Otan rokotteen. Taudin riski on rokotteen riskejä suurempi.
Tuosta vastustuksesta USassa: se kai liittyi niihin pakkorokotteisiin joissa on eläviä taudinaiheuttajia. Suomen rokotteessa niitä ei ole.