Tilanteeni on vähän vaikea selittää. Olemme mieheni kanssa tehneet päätöksen erosta hiljattain ja mies etsii nyt asuntoa. Sovimme että elämme kämppiksinä hänen muuttonsa asti ja harrastamme myös seksiä yhdessä sillä se on molemmille tärkeää. Itse haluaisin seksiä enemmän mutta olen huomannut että miehen halut ovat hiipuneet, tai ainakin selkeästi vähentyneet. Olen yrittänyt kehitellä kaikkea uutta, vietellä häntä monin tavoin mutta tunnen hänen kokevan sen monesti vaan velvollisuutena ja tämä tuntuu minusta todella kurjalta..
Mitä ihmettä tässä pitäisi tehdä? Raskaustilastani johtuen minulla on oikeastaan vain 2 vaihtoehtoa, seksiä häneltä tai ei seksiä ollenkaan. En oikein voi mennä baareihin iskemään miehiä, enkä ole sellainen ihminen joka laittaisi seuranhakupalstoille ilmoituksia raskausfriikkien toivossa.. no thanks.
Viime raskaudessa olimme yhdessä ja meillä oli seksiä aika hyvin, tässäkin raskaudessa ihan ok mutta enemmänkin saisi olla.
Mitä minun pitäisi tehdä?
Mitä ihmettä tässä pitäisi tehdä? Raskaustilastani johtuen minulla on oikeastaan vain 2 vaihtoehtoa, seksiä häneltä tai ei seksiä ollenkaan. En oikein voi mennä baareihin iskemään miehiä, enkä ole sellainen ihminen joka laittaisi seuranhakupalstoille ilmoituksia raskausfriikkien toivossa.. no thanks.
Viime raskaudessa olimme yhdessä ja meillä oli seksiä aika hyvin, tässäkin raskaudessa ihan ok mutta enemmänkin saisi olla.
Mitä minun pitäisi tehdä?