\
miten sä olet päätynyt tilanteeseen että JÄLKIehkäsy on pitänyt ottaa neljästi vuoden sisällä?? Olen itsekkin teiniäiti (tosin omasta tahdosta) ja inhoan saarnata, mutta ehkäisystä täytyy huolehtia, ehkäisyn pettäminen on asia erikseen, mutta että kokonaan ilman?? Ja oletko sukupuolitautitesteissä käynyt? äkkiä mars lääkäriin ja sen kautta pillereitä hakemaan, ihan itsesi takia... tiedätkös että sukupuolitaudit (esim. klamydia) hoitamattomina aiheuttaa jopa lapsettomuutta...ja pidä housut jalassas siihen asti et sulla on hyvä, toimiva ehkäisy ja tuo tautien testaaminen hoidettu. :hug: <br><br>Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2006 klo 20:17 Komplo kirjoitti:Heips!
Jos sais teiltäkin vähän mielipiteitä
Eli siis olen 16v ja Viikonloppuna harrastin seksiä useasti ilman ehkäisyä ja otin jälkiehkäisyn 66h sen jälkeen. Ja viimeksi otin jälkiehkäisyn 2vkoa sitten, eli saman kierron aikana. Molemmilla kerroilla raskaaksi tulemisen mahd. 58%. Menkat tuli 1vkon aikasemmin ja kesti liian kauan jopa 11pvä!!! Olen ottanut jälkiehkäisyn 4x vuoden sisällä. Aluksi toivoin kovasti, etten olisi raskaana, mut nytten ihmetteln, että jopa haluan sitä
Jos voisitte oman mielipiteenne kertoa sillä olen saanut hyvin erilaisia ennusteita. Kiitos