Raskaanako?

• Viestiketjun aloittaja Komplo
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2006 klo 20:17 Komplo kirjoitti:
Heips!

Jos sais teiltäkin vähän mielipiteitä:D

Eli siis olen 16v ja Viikonloppuna harrastin seksiä useasti ilman ehkäisyä ja otin jälkiehkäisyn 66h sen jälkeen. Ja viimeksi otin jälkiehkäisyn 2vkoa sitten, eli saman kierron aikana. Molemmilla kerroilla raskaaksi tulemisen mahd. 58%. Menkat tuli 1vkon aikasemmin ja kesti liian kauan jopa 11pvä!!! Olen ottanut jälkiehkäisyn 4x vuoden sisällä. Aluksi toivoin kovasti, etten olisi raskaana, mut nytten ihmetteln, että jopa haluan sitä:)
Jos voisitte oman mielipiteenne kertoa sillä olen saanut hyvin erilaisia ennusteita. Kiitos
miten sä olet päätynyt tilanteeseen että JÄLKIehkäsy on pitänyt ottaa neljästi vuoden sisällä?? Olen itsekkin teiniäiti (tosin omasta tahdosta) ja inhoan saarnata, mutta ehkäisystä täytyy huolehtia, ehkäisyn pettäminen on asia erikseen, mutta että kokonaan ilman?? Ja oletko sukupuolitautitesteissä käynyt? äkkiä mars lääkäriin ja sen kautta pillereitä hakemaan, ihan itsesi takia... tiedätkös että sukupuolitaudit (esim. klamydia) hoitamattomina aiheuttaa jopa lapsettomuutta...ja pidä housut jalassas siihen asti et sulla on hyvä, toimiva ehkäisy ja tuo tautien testaaminen hoidettu. :hug: <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2006 klo 21:17 komplo kirjoitti:
no koska en seurustele, mulla ei vielä ole pillereitä, mutta aika jo varattu. oon vaan vajaan vuoden tapaillut erästä tyyppiä ja sovittiin, että haen jälkiehkäisyn viikonlopun jälkeen, haluttiin ilman kondomia. Tiedän, että aika vastuutonta toimintaa, mutta pian ehkäisyasiat kunnossa. Ei vaan jaksaisi joka suunnalta kuunnella moitteita, koska olen tilanteen tajunnut
haloo, ne sukupuolitaudit??? ei pillerit ehkäise taudeilta!!!! :eek: :headwall:

Komplo
Edelleenkin jos mulla on vakituinen "kumppani" ja kumpikin testattu, niin en näe syytä kondomiin jos mulla on e-pillerit. Ensi viikolla sisätutkimus ja jos se ok niin sitten saan reseptin. Silloin kerran kun olin yhden ulkopuolisen kansa kävin myös testeissä, eikä silloinkaan mitään.

nimettä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2006 klo 21:46 Komplo kirjoitti:
Edelleenkin jos mulla on vakituinen "kumppani" ja kumpikin testattu, niin en näe syytä kondomiin jos mulla on e-pillerit. Ensi viikolla sisätutkimus ja jos se ok niin sitten saan reseptin. Silloin kerran kun olin yhden ulkopuolisen kansa kävin myös testeissä, eikä silloinkaan mitään.
Mutta kun se vakikumppanikin voi käydä pupuilemassa muiden kanssa :/

nimim. kokoemusta on :ashamed:

sulla on vakituinen kumppani mutta et kuitenkaan seurustele?siis seksisuhteen pohjalta sitä vauvaa halusit vai?ja sanoit ettet näe syytä käyttää kondomia koska sulla on e-pillerit, ja aikaisemmin sanoit ettei sulla vielä ole e-pillereitä??????

Yhteistyössä