Raskaanako?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Heippa! Mulla on siis kapseli käytössä, tein torstaina positiivisen raskaustestin, kun tuli vaan semmonen tunne, että pakko tehdä (kapseli ollut n. Puoli vuotta käytössä,eikä menkkoja ole ollut) perjantaina heti pääsin labraan, kun ei ollut tietoa, jos olen raskaana, kuinka pitkällä.. No verikokeissa selvisi, että en olisi raskaana.. Voinko silti olla? Kannattaisiko minun tehdä uusi testi viikolla, vai luotanko verikokeeseen? Olen tänåvuonna jo synnyttänyt kaksoset, joten haluan olla aivan varma, että en ole raskaana, ja saisin mielenrauhankin. Pakko vielä sanoa, että tein edellis iltana myös testin, oli pienesti hyvin haalea viiva, jonka näki tietyssä valossa, ja seuraavana aamuna oli selkeämpi, mutta ei aivan sellainen tumma viiva.. Mitään vuotoja yms ei ole ollut, ihmetyttää.
 
Verikoe ei kyllä valehtele, voihan tuo olla esim. joku kiinnittymisyritys ns. Kemiallinen raskaus joka näkyy hetken plussana testeissä ennenku hiipuu pois.
Tuliko ihan testiajalla tämä tulos?
Jokatapauksessa varmaan kannattaa uusia vielä testi parin päivän päästä:unsure:
 
vierailija
Verikoe ei kyllä valehtele, voihan tuo olla esim. joku kiinnittymisyritys ns. Kemiallinen raskaus joka näkyy hetken plussana testeissä ennenku hiipuu pois.
Tuliko ihan testiajalla tämä tulos?
Jokatapauksessa varmaan kannattaa uusia vielä testi parin päivän päästä
Pissasin tikkuun, laitoin lattialle jne hoidin siinä vessattelut loppuun ja katoin tuloksen ja tuo oli näkyvissä.. Että ihan ajallaan katsoin..
Voih, kun niin haluaisin asian kanssa mielenrauhan. Takokaa minulle rautalangasta, onko mitään mahdollisuuksia, että olisin esim. Käynyt verikokeessa liian aikaisin? Kannattaako minun tehdä vielä uutta testiä? Vai voinko ihan 100% luottaa tuohon? Kun tosiaan on se kapseli, niin ei mitään tietoa, missä vaiheessa tämä raskaus olisi, mitä jos on niin alussa, että edes verikokeissa näkynyt? Ihan hirveetä ressiä aiheuttanut koko viikonlopun ajan, huomenna soittelen neuvolaan vielä, ja perun tapaamisen, kun sovittiin jo aikaa sinne ensiviikolle.. Mistä tuo toinen viiva voi johtua, jos kerta testit eivät anna vääriä positiivisia? Anteeksi, kun jauhan tästä näin kovin, mutta haluan vain olla aivan varma, ettei pääse mitään vahinkoa käymään. Edellis iltana tosiaan tein myös testin, kun tuli semmonen tunne, niinkuin edellis raskaudessa, näin haalean viivan, mies ei nähnyt mitään, mutta myönsi seuraavana päivänä, että näki, mutta ei kehdannut sanoa, koska hän ei todellakaan toivo lisää lapsia.. Sillä vähän ihmettelen tuota verikoetta, kai siinä olisi jotain näkynyt..
 

Yhteistyössä