Raskaanako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smooth
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Smooth

Vieras
Mitenkähän se nyt on.. Mulla oli menkat maaliskuussa. Viiminen vuotopäivä oli 24.3 ja harrastin seksiä ilman ehkäisyä 25.3. Nyt on siis kulunut jo 42 päivää edellisten menkkojen lopusta. Mulla on jo lapsi (1v3kk), eikä siinä mitään, toinen saa tulla jos on tullakseen...mutta mutta...onkohan se oikein mahollista tulla raskaaksi juuri kun menkat on loppunut? Testin tein to ja oli nega ja nyt on sunnuntai. En oo toista testiä tehnyt, tekisin kyllä, mutta kun ei ole.

Onkohan tuo oikein mahollista? Miksi ihmeessä mun menkkoja ei kuulu?

kaikkihan on toki mahdollista, mutta tee vain se toinen testi kun pystyt, tai sitten soita terveyskeskukseen ja pyydä lähetettä verestä tehtävään r-testiin? Sen pitäisi ainakin olla luotettava.

ja menkkojen loppumispäivällähän ei ole mitään merkitystä, vaan alottamispäivällä. Laske kiertopäivät siitä, eli reilusti ylittää ton 42 pvää.. (esim. jos vuoto olisi kestänyt 5vrk, kiertopäivät olis 47..) seksiä olisit harrastanut siis (5vrk vuodon mukaan) kiertopäivänä 6? Ja siittiöt kykenee elämään keeskimäärin ja hyvälaatuisina noin 1-3 vuorokautta..? joten viimestään kp 9 olisi pitänyt olla ovulaatio, ja sen mukaan sulla olisi jo päivät ovulaatiosta 38?? Eli pitäis kyl näkyä jo r-testissä..

Kaveri aiko tulla kylään ja tuo samalla toisen testin niin saapii selvyyen asialle. Ystävälläni näytti kerran eka testi negaa ja toinen parin päivän päästä plussaa. Että siihen ei sillään oo satavarmalla luottaminen. Jos nyt tänään vielä negaa on niin sitten on jo joku muu vika :D

kyllä niihin apteekin testeihin voi luottaa. Jos on nega ja kk myöhässä ja vielä tekee toisen neg.testin jonkin ajan päästä niin taitaa kk muuten vaan jäädä välistä. Siis ei oo myöhempää ilman ehkäisyä olluta kertaa kuin tuo yksi?
Itse yli-innokkaana testaan jo pitkästi ennen kk alkua, myös sen takia että tietää mitä lääkityksiä uskaltaa ottaa. Ja näinkin on tosiaan käynyt, että ensin nega, ei edes haamua ja siitä muutaman pv kuluttua heikko viiva.

Ei oo ollut mitään seksiä myöhemmin. Ja mullahan on nyt niinkö reilun viikon myöhässä noin karkiasti. Täällä mie jännällä ootan että kaveri tulis pian, tullee heti kun hällä laps herää päiväunilta. Sitten vaan testaan....! Ja tosiaan, kumpi tahansa on vastaus niin vastaan otan kyllä. En oo suunnitellut lasta tähän väliin, mutta jos son tulossa niin syliauki otan vastaan.

Yhteistyössä