Raskaanako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Apuva"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Apuva"

Vieras
ollaan miehen kanssa käytetty ehkäisynä kumia jo monta vuotta kun minulle ei hormooniehkäisy sovi.
viimeisimmät menkat mitkä olen merkannu ylös on alkanu oli 25.11. joulukuussa olin näköjään unohtanut merkata millon alkoivat. kierto oli koko vuoden niin hassu että menkat alkoi joka kuun 18 päivä tarkalleen. mutta syys lokakuussa jouduin siirtämään menkkoja ja ne alko myöhemmin ja kierto meni sekaisin.
Nyt kauhulla mietin olenko raskaana. joitain vuosia sitten yritettiin saada lasta reilusti yli vuosi, yritys loppu mun jouduttua leikkaukseen. sitten ei olla yritetty lasta saada mun sairastamisen takia. mulla siis masennus, kärsin pahoista kroonisista kivuista (selkä, jalat, olkapää). en tiedä miten siiss raskaudesta selviäisin.
mies oli sitä mieltä että turha testiä ostaa kun ei olla aikasemminkaan lasta saatu alulle. mutta oman mielenrauhan takia varmaan pakko käydä ostamassa. mutta mikä on mahdollisuus olen raskaana? voisko menkat muun syys takia olla myöhässä? entä jos olenkin raskaana.....

Yhteistyössä