Kun olet ladannut kuvan onnistuneesti, ilmestyy kuva ruutuun ja sen alapuolella on monta eri lähdekoodi palkkia.
Jokaisen vieressä lukee millainen se on.
Valitse vaikka kohta pieni kuva Sitten mustamaalaat KOKO tekstin (alussa URL, lopussa URL kirjoitus ) ja kopioit.
Tulet tänne, ja liitätä sen tähän kirjoitus ruutuun ja lähetät ja kuva näkyy meille
täytyy testata vielä aamulla,ostin sen rfsu joku testi malttamattomana heti perään tein sen ja haaleetakin haaleempi viiva siitäkin.juuri silmällä erotti
Ehkäpä olitkin kirjoittanut jo, mutta oletkos sitä Apteekin omaa koklannut...siis myydään tosiaan ihan nimellä Apteekin oma raskaustesti, myydään myös netissä. S on erittäin luotettava ja jos siihen jotain värillistä piirtyy on se luotettava.
Mitkäs sinun kiertopäivät nyt olisikaan? =)
Noniin, jos jää siis vielä epäselvyyttä, ostappa se testi. Sen en ole kuullut koskaan valehtelevan.
Tsemppiä huomiseen ja toivotaan, että ei jäisi epäilyksen varaan enään mitään d b
pitää vissii hakee se apteekin testi.se oli nyt aamullakin toooooosi haalee ei oikeen saanu selvää et tuliko vain ns. viivan paikka vai oliko se haamuviiva...ärsyttää nuo testit
Voihan höh, nyt juu haet sen apteekin oman ja teet sen huomenna heti aamupisusta.
Tosin itse sain sillä vahvan viian kun tein testin rv 4+2 ja iltapisuta, jota olin pidättänyt vain pari tuntia. Sitä ennen olin rv4+0 tehnyt herkällä testillä aamupisusta haamun.
Joten suosittelen
miula puski viivanpaikka ja haamuja muistaakseni kolme pv, ennenkö testiin tuli plussa. Tein mammaksin tikkutesteillä ja plussan jälkeen varmistin vielä clearbluella ja siihen tuli oikein kunnon plussa! 20+1 viikoilla mennään, et kyl se oli plussa :heart:
Voi kurjuutta.
En ole kyllä kuunaan päivänä kuullut tai nähnyt viivanpaikkaa apteekinomassa :ashamed:
Josko odotat nyt lauantaihin ja teet testiä vielä kerran, jos sama peli jatkuu pyydä päästä tekemään pissitesti terkkariin tai vaadit suoraan verikokeen :hug: