Raskaanako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätietoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epätietoinen

Vieras

Oireita:

- rinnat,varsinkin nännit oli superkipeät, nyt helpottanut. kasvaneet reippaasti.
- välillä ruoat etoo, eilen ei mikään ruoka ois ollu tarpeeksi
- hajut tuntuu kaikki nenässä koko ajan
- hikkailu vähän väliä
- itkuherkkyys, itkettää vähän väliä
- limainen vuoto (ei verta) n.vko enne oletettuja kuukautisia
- iho kutisee
- ärtyisyys
- menkat myöhässä 4 pv

---mutta, testi ei näytä et oisin raskaana?!

Tähän ois saattanu olla joku ketju,mutten jaksanu ettiä.. Kiitos vastauksista!

Ennen kun tulin raskaaksi niin minä ainakin kuvittelin ja odotin oireita ja niitä "ilmesty"kin vaikka millä mitalla.. Mutta voiha se olla että olet. Odottele vielä pari päivää ja sit uusiks :)

Mä kanssa odottelisin vielä muutaman päivän ja jos menkkoja ei kuulu, tekisin uuden testin.

Mulla on ollut noiden oireiden kanssa juuri niin päin, että kun raskautta on oikein todella odottanut - niitä oireita on ollut vaikka toisille jakaa. Silti menkat ovat alkaneet, tosin joskus jopa viikon myöhässä (olisikohan jo ollut stressiä asiasta...)

Sitten kun raskaus on todella ollut totta, niitä oireita onkin ollut paljon vähemmän! Hassua, mutta totta. Oireet ovat kyllä sitten voimistuneet muutaman viikon kuluessa, mutta alussa ennen testaamista olo on ollut miltei oireeton.

Tsemppiä odotteluun!

Sori,ängen sun ketjuun mutta..
Mulla on menkat myöhässä kohta kolme viikkoa,tosin ovat muutenkin hieman epäsäännölliset.nytpä sitten ostin itselleni uudet liivit,samaa kokoa ja samalta valmistajalta kuin ennenkin,ei mahdu,tissit on aivan järjettömän kokoiset,ei erikoisen arat.samaten on kummallisia nippailuja vasemmalla puolen alavatsaa,niinkuin joku puikolla tökkäisi,välillä vain kerran,välillä montakin nippausta peräkkäin..On olo että saattanut tärpätä mutta testiä en uskalla tehdä,nega on aina kamala pettymys,helpompi kestää pettymys että vuoto vain alkaa.

En jaksa tajuta noita joiden pitää kommentoida jotain ihan typeryyksiä... Minkäs sille tosin voi jos on ääliö.

Kuume ei oo kylläkään niin kova et oireita kehittelisin, tai niin ainakin luulisin. Nyt etoo niin että en voi syödä, vaikka toisaalta ois nälkä. Joskus aiemminkin olen salaa raskaudesta haaveillut, mutta menkat on sillon kyllä tulleet ihan presiis ajallaan, vaikka ois ollu stressiäkin. Eipä kai tää selviä ku ajan kans.

Yhteistyössä