Raskaanako...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toivottavasti raskaana :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Toivottavasti raskaana :)

Vieras
iltaa!! mulla kierto normaalisti 28-30..nyt jo kp34, ei menkkoja, testin tein tänään,(en aamupissasta, koska paketissa luki että ihan mihin aikaan vaan) negaa :( kuitenkin tuntuu että olisi jotain "raskausoireita" esim. lisääntynyt valkovuoto (valumalla, löysää), mahani on kipeä(nippailua yms.), mutta ei läheskään niin kipeä kuin kuukautisten alussa/aikana. Myös selkäkipua, ellei johdu koneella istumisesta :D Voinko uusia siis raskaustestin jo huomenna(aamupissistä)? vai meneekö hukkaan..?! :( Koko ajan tunne että kuukautiset alkaa, mutta ei mitään, tämä tunne ollut jo vk:n.

kiitoksia jos joku ystävällinen vaivautuu lukemaan ja vastaamaan :)

mulla kans eka testi näytti negaa,sit tuli yks oire lisää nimittäin palelin ihan sikana ,tein uuden testin n.2 viikon kuluttua ja plussahan sieltä tuli :) Toivotaan et oot raskaana :) :)
Niin ja sen toisen testin tein illalla ;)

Tunnen itsekin erään, jolla testi näytti plussaa vasta, kun menkat oli 7 pv myöhässä. Mutta mikä testi sulla oli? Jos tänään oli ihan puhdas nega, tuskin kantsii huomenna ainakaan samalla testillä tehdä. Kantsii ennemmin odottaa pari päivää.

mulla oli apteekin oma testi :) se tulos tuli muutenki tosi hitaasti, eli meniköhän siihen tikkuu liian vähän pissiä?(pissin ensin purkkiin jne. mut tuntu että ihan vaan vähä osui testi pissiin?) oon niin malttamaton että en jaksais odottaa huomisesta pidemmälle :( Argh..

oli menkat kans aika myöhässä, testit negaa...

Alko myöhemmin, en siis ollu raskaana.

Onhan tuossa mahis et olisitki jos ovis ollu myöhemmin niin ei näkys vielä testissä.

Oottele vielä ja testaile uuelleen

Hmm. Veikaan, että menkat ovat alkamassa. MUtta kaikkihan tietenkin on mahdollista... Usein vaan toive raskaudestakin saattaa viivästyttää menkkojen alkua. Toivottavasti plussaat pian! :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mulla oli apteekin oma testi :) se tulos tuli muutenki tosi hitaasti, eli meniköhän siihen tikkuu liian vähän pissiä?(pissin ensin purkkiin jne. mut tuntu että ihan vaan vähä osui testi pissiin?) oon niin malttamaton että en jaksais odottaa huomisesta pidemmälle :( Argh..

Kannattaa tehä ne testit niinku niissä paketeissa neuvotaan.
Pissi siis mielummin suoraan tikkuun...

valkkari lisääntyy aina ennen menkkoja...

Monet menkkaoireet on samanlaisia ku raskausoireet..

Hankala siis sanoo.

Oota muutama päivä ja testaa uuelleen, tiedän se on tuskaa... :(

pitää yrittää malttaa ees lauantaihin asti :) siin testipaketissa oli myös vaihtoehtona toi purkkii pissiminen :D:D ajattelin sen olevan varmempi tapa, väärässä taisin olla :D:D

ne testit on sitten muuttunu sen jälkeen ku ite viimeks testasin niillä.

Mä teen noi puikot aina ilman kippoo et tulee varmastu tarpeeks pissaa...

Toiv. la tulis se plussa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ai jaa:
ne testit on sitten muuttunu sen jälkeen ku ite viimeks testasin niillä.

Mä teen noi puikot aina ilman kippoo et tulee varmastu tarpeeks pissaa...

Toiv. la tulis se plussa :)

Kiposta sitä pissiä varmimmin tulee tikkuun tarpeeksi. Virtsasuihkussa pitämisessä on se riski, että osa menee ohi.

Uusimmat

Yhteistyössä