Raskaanako?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Camilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nuo herkät testit siis näyttävät plussan jo todella aikaisin jolloin hedelmöittynyt munasolu on kiinnittynyt kohtuun ja erittää hormonia. joku tekee testin ja on iloinen. mutta sitten alkaakin menkat ja ihan ajallaan. eli se hedelmöittynyt munasolu ei jostain syystä enää pysynyt kiinni siellä kohdussa. ja on varmasti pettymys niile jotka sitä kovasti toivoivat. olkoot sitten vaikka kemiallinen raskaus.
 
elikkä tiivistettynä jollakin näyttää aikasin jollakin myöhemmin,mutta varminta on kai odottaa pari viikkoa luonnonmukaisesti, ja kyllä se siitä sitten selviää.mehujuhlist voi aina kieltäytyä siis alkoholittoman linjan voi varmuuden vuoksi valita,siitä tuskin suurta haittaa on.eniten mua inhottas väärät plussat!
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
elikkä tiivistettynä jollakin näyttää aikasin jollakin myöhemmin,mutta varminta on kai odottaa pari viikkoa luonnonmukaisesti, ja kyllä se siitä sitten selviää.mehujuhlist voi aina kieltäytyä siis alkoholittoman linjan voi varmuuden vuoksi valita,siitä tuskin suurta haittaa on.eniten mua inhottas väärät plussat!

Kyllä. Mutta sitten nousee esiin kysymysmerkkejä, et miksi toi otti holittoman tervetuliaismaljan, miksei se juonut boolia jne.
Ja minä itse henkilöjohtaisesti en ainakaan haluaisi raskaudestani vielä tuossa vaiheessa kertoa kenellekään muulle, kuin miehelleni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja :
elikkä tiivistettynä jollakin näyttää aikasin jollakin myöhemmin,mutta varminta on kai odottaa pari viikkoa luonnonmukaisesti, ja kyllä se siitä sitten selviää.mehujuhlist voi aina kieltäytyä siis alkoholittoman linjan voi varmuuden vuoksi valita,siitä tuskin suurta haittaa on.eniten mua inhottas väärät plussat!

Kyllä. Mutta sitten nousee esiin kysymysmerkkejä, et miksi toi otti holittoman tervetuliaismaljan, miksei se juonut boolia jne.
Ja minä itse henkilöjohtaisesti en ainakaan haluaisi raskaudestani vielä tuossa vaiheessa kertoa kenellekään muulle, kuin miehelleni.

No jos ei varmuudella tiedä edes olevansa raskaana, niin ei se tervetuliaismalja haitaksi asti ole.... alkiolla ja äidillä kun on vielä erilliset verenkierrotkin tuossa vaiheessa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä 84:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja :
elikkä tiivistettynä jollakin näyttää aikasin jollakin myöhemmin,mutta varminta on kai odottaa pari viikkoa luonnonmukaisesti, ja kyllä se siitä sitten selviää.mehujuhlist voi aina kieltäytyä siis alkoholittoman linjan voi varmuuden vuoksi valita,siitä tuskin suurta haittaa on.eniten mua inhottas väärät plussat!

Kyllä. Mutta sitten nousee esiin kysymysmerkkejä, et miksi toi otti holittoman tervetuliaismaljan, miksei se juonut boolia jne.
Ja minä itse henkilöjohtaisesti en ainakaan haluaisi raskaudestani vielä tuossa vaiheessa kertoa kenellekään muulle, kuin miehelleni.

No jos ei varmuudella tiedä edes olevansa raskaana, niin ei se tervetuliaismalja haitaksi asti ole.... alkiolla ja äidillä kun on vielä erilliset verenkierrotkin tuossa vaiheessa...

Niinhän ne on, mutta jos ne menkat ei ole alkaneet ja raskauden mahdollisuus olisi olemassa, ni en itse ottas edes sitä tervetuliaismaljaa.
Mutta jokainen tallaa tavallaan.
 
Minulla näytti testi plussaa muutama päivä ennen kuukautisten alkua. Oli apteekin testi, jonka voi tehdä samana päivänä kun kuukautisten pitäisis alkaa. Mutta jos epäilet esim. pissatulehdusta niin sehän on helppo pois sulkea laskuista, käymällä tk:ssa.
 

Yhteistyössä