Raskaanako vai mikä muu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orpopiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Orpopiru

Vieras
Tiedän kyllä periaatteessa mitä pitää tehdä ja malttia vaan mutta laitan tämän mun pienen päiväkirjan tähän jos jollain olis ideoita mitä muuta vois olla menossa kuin raskaus.

Aina on ollut siis tarkka kierto 28 max 29 päivää.

Olen ollut kerran raskaana ja sain keskenmenon viikolla 10. Sillon sain haalean plussan samana päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Siitä on puolisen vuotta.

Tässä ote mun omasta muistiosta.

"29.9
Mieliala hyvä mutta levoton. Alavatsaa polttelee ja alaselkä tosi kipeä. Paistettu jauheliha haisi tosi pahalle! Posket kuumotti ja punoitti. Palelin koko päivän. Illalla piti laittaa villasukat..
Palelu jatkunut jo monta päivää. Väsyttää enemmän. Päähän särki.

30.9.
Oireet helpottanut. Valkoista paksua vuotoa. Alaselkä juilii vieläkin. Aamulla taas olin haistavinani, että hedelmäsose oli pilaantunutta mutta ei se ollut..

Oireita:
- Itku herkässä
- Hikoilu
- Tupakka ei maistu
- Palelee!
- Poskien kuumoitus ja punoitus
- Liha haisee pahalle
- Pää särkee
- Alavatsa polttelee välillä
- Alaselkä arka
- Väsyttää

kyseessä kp 24/28

5.10.2009
Tänään viimeistään pitäis kk alkaa! Alavatsaa nippailee ja vasemmalta munasarjasta? nipisti vähän aikaa kovastikin. Tein taas äsken Negatiivisen testin Clinicillä. Tein ekan testin torstaina 30.9.2009 ja merkki oli se kallis Clearblue. Negaa näytti ja sitten illalla kun tulimme kotiin, oli testissä haalea värillinen plussa. Tätä ei voi siis enää tulkita. Seuraavan tein lauantain 1.10.2009. Aconin ja negatiivista näytti. Sitten tein taas aconilla testin sunnuntaina aamulla jolloin odotin kuukautisia alkavaksi. Puhdas nega. Outoa on se, että rinnat eivät arista yhtään vaikka normaalisti aristavat ennen kuukautisia paljonkin.

Eli neljä negatiivista.

Nyt on etova olo ja väsyttää sikana! Lisäksi levoton ja helposti hermostuva olo.. Päänsärky on välillä tosi kovaa! Nyt oksettaa ja pahasti. kp29/28-29"

Mielipiteitä?

En varsinaisesti ole kuumeilija tai stressaaja. Tarkoitus oli aloittaa kaikessa rauhassa uusi yrittäminen ensi vuoden alussa mutta tarkkoja ehkäisystä ei olla nytkään oltu, sillä saa tulla aiemminkin jos kovasti tahtoo :)

Kiitos vastauksista! Jotenkin mun vaisto sanoo että jotain on nyt menossa! Tunnen mun kehon hyvin ja se toimii aina samalla tavalla.. Tää outo olo on nyt ollut niin pitkään.. Tietysti saattaa olla, että mun miettiminen siirtää menkkoja ja aiheuttaa oireita....