raskaanako? vai kuvittelenko vain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuulia85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tuulia85

Jäsen
05.02.2008
53
0
6

Minulla on ollut tammikuun puolesta välistä asti maha jotenkin outo, armoton väsymys, päänsärky, todella voimakasta pahoinvointia (esim. jouduin lähtemään elokuvasta kesken pois), juilii mahassa ja tulee ihme palelukohtauksia. Testasin kun menkkojen piti alkaa ja näytti negaa. Sitten tuli menkat, mutta ne oli ihan erilaiset kun ikinä. Ajattelin kuitenkin etten ole siis raskaana kun tuli menkat ja testikin näytti negaa. Oireet kuitenkin jatkuivat menkkojen jälkeen. Nyt olen tehnyt rfsu:n testin ja one step:in herkän ja molemmat näyttivät todella haaleaa plussaa. Kuvittelenko vain että voisin olla raskaana, kun ei tuo plussa näytä vahvistuvan????

onko menkat sulla miten runsaat.
Mulla kans sama tilanne et ennen menkkoja on ollu kaikenlaisia oireita mutta siis haaveista luvuin kun menkat eilen alko.
tosin eilen ei tullut juuri ollenkaan vuotoa nyt aamulla oli tullut runsaammin mutta ihmetytti se että vaikka ne alkavat yleensä runsaalla vuodolla niin nyt ei eilen paljon tullut..
Voi kun jotain toivoite olisi vielä :) mutta tsemppiä sinulle Tuulia85 . samassa veneessä ollaan :)

joo siis "menkkojen" aluksi tuli vain tosi vähän vuotoa, mutta sitten jonain päivänä ihan normaalisti.. mutta aika niukat olivat kokonaisuudessaan normaaliin verrattuna.. odottelen tässä pari päivää ja testaan sit uudellen, jos viiva vahvistuisi.. sit pitää varmaan mennä verikokeeseen jos vieläkin näyttää haaleaa..

niinjuu.. minnkäslaista oiretta sulla niinkun oli ennen menkkoja jä jälkeeen?
Siis mulla oli lähinnä se et paleli välillä ja väsytti,mielialat vaihteli ja sit se lämpöily joka varmaan ihan norm. mut rinnat ei esim ollu kipeet..nyt kyl vuoto mullakiin ruvennu runsaammax kun eilen....:/

no ennen menkkoja paleli välillä ihan tajuttomasti ja väsytti.. tuntui myös mahassa oudolle.. esim. tuntui pahalta nukkua vatsallaan. Nyt menkkojen jälkeen tullut vasta kunnolla tuo kuvotus ja paha olo. Varsinkin jos ei oo säännöllisesti syönyt tai nousee vaikka ylös nopeasti niin meinaa aina tulla oksennus. Nälkäkin on koko ajan.

en oo tehny.. :/
enkä mä varmaan teekkään..
on aika normaalin olosta tää vuoto..vaikka eilen ei tullu mitään!!! :(
teit sä sit testin heti kun menkat loppu..
mites.. onkos ne lämmöt koholla menkkojenkii aikaa ?
onkos sulle messengeriä.. voisin lisäillä :)

Yhteistyössä