raskaanako kenties?? aivan oudot oireet.. :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietteissään hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietteissään hän

Vieras
mä imetän viel ja vauva puol vuotta. no kk sitten tuli ekat ns. oikeet menkat. nyt on ollut kohta viikon maha välillä menkkamaisesti kipeenä. välil sattuu enempikin ja sitten eilen oli välil alaselkäkin kipeenä. ja sitten sattui nuihin alapään luihinkin just silleen niinku mulla ruukaa menkkojen aikana joskus sattua. pakotti tavallaan. siis tätä ei ole koskaan ollut ennen menkkoja, vaan menkkojen aikana vaan. mä en tajua miks ne menkat ei ala, kun meinaa alkaa. tuntuu, ku siel olis joku "tukko" estämästä menkkojen alkamisen. nyt on kierto 29. testi kai ostettava.

onx muilla ollut tällaista!

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
No imetysaikana tuo hormonitoiminta on hiukka sekaisin, josko on vaan siitä? Tietenkin mahdollista raskauskin jos oot seksiä harrastanut ilman ehkäisyä.

joo ei olla ehkäisty. vauva olisi kyl tervetullut, mutta vähän tosiaan jo huolestuttaa tuollainen kipuilu yms..

Testillähän se varmistuu! Mul on ollu saman tyylistä kipuilua jo pidempään.. imetän, ja neiti 9kk, mut raskaus testit negat + menkat tulleet ihan ok. Olen laittanu hormonien piikkiin. Välistä imettäessä ikään kuin "supistelee". Nyt on tosin vähentyny, mut varsinkin tuos kun neiti oli 6kk oli välistä melko voimakkaitaki "kramppeja".. joskus yhdynnän jälkeen piti ottaa särkylääke, ku olin niin kippee = lantiopohjan lihakset kramppasivat

joo jospa ne olis kuitenkin vaan hormoonit. aika näyttää. muita raskausoireita ei sitten olekaan. pitää käydä apteekissa huomenna, jos ei oo alkanut. kiitos vastanneille!

Yhteistyössä