Raskaana?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätietoinen?!?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätietoinen?!?

Vieras
Laitan tännekin tämän kyselyn "lapsettomuus"-palstan lisäksi. Olin 21.5. tuorealkionsiirrossa, raskaustesti oli määrätty 4.6.

2.6. alkoi vuoto, joka oli yhtä voimakasta kuin normaali kuukautisvuoto, ei mitään pientä tiputtelua ja jatkuikin viisi päivää. Tein 3.6. kotona negatiivisen testin ja soitin vielä klinikalle, kertomani perusteella kätilö arvioi, etten ole raskaana ja sanoi, ettei tarvitse tulla verikokeeseen.

Pakastealkion siirtoa ei kuulemma vonut tehdä seuraavaan kiertoon vielä, mutta "luomuyrittämistäkään" ei kielletty. Ovulaatiotesti on yleensä näyttänyt plussaa kierron 12.-14. päivän tietämillä, mutta testaaminen on kehoteettu aloittamaan 9. tai 10. pvä.

Tein testin 10. pvä (toissapäivänä) ja se näyttikin jo plussaa, samana päivänä yritettiin luomuna. Eilen tuli hieman veristä vuotoa ja arvelin hormoninen olevan vähän sekaisin edellisen kierron hormonihoidoista. Muuten minulal ei ole koskaan ollut välivuotoa.

Minulla on kuitenkin ollut jotain pieniä tuntemuksia mahassa ja kävin hakemassa vain ihan kaikki mahdollisuudet poissulkeakseni raskautestin, kun illalla on juhlat tiedossa. Voisin sitten juoda viiniä hyvällä omallatunnolla.

Yllätyksekseni testi näytti plussaa ja kävin vielä hakemassa digitaalisenkin testin, joka myös näytti plussaa n. 30 sekunnissa vaikka tuloksen pitäisi näkyä vasta muutaman minutin kuluttua?!?

Testit lienevät luotettavia, mutta kun noita vuotoja on ollut ja ovulaatiotestikin näytti plussaa? Voiko ovulaatiotesti näyttää plussaa, vaikka olisin raskaana?

Menen tietysti verikokeeseen, mutta nyt on perjantai-ilta eli labraan pääsen vasta maanantaina... Olisin kertonut miehellekin vasta verikokeen tuloksen jälkeen, mutta nyt kun mennään juhliin, hän voisi ihmetellä miksen juo (muita pystyn kyllä huijaamaan juomatta alkoholia)... ja olen koettanut toppuutella liikaa innostusta.

Kohdun ulkopuolinen raskaus ei ilmeisesti ole kyseessä, kun hedelmöitetty munasolu on viety suoraan kohtuun!?!?

Yhteistyössä