Raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Painetta mahassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Painetta mahassa

Vieras
Moi

oikohan minulla raskausoireita vai ei?

Mahassa on kummallista ""painetta"", ei varsinaisesti kipeä, mutta jotenkin aran tuntuinen, oikealla puolella alavatsassa, ehkä ""painekohta"" noussut vähän ylemmässä ja keskemmällekin, mutta kuitenkin selkeesti oikealla puolella. Muutaman kerran päivässä saattaa myös tuntua kovempaa kipua, vähän niinkuin vihlaisua.

Kierrosta en tarkalleen tiedä, koska pillerien jätön jälkeen ollut ihan sikin sokin, mutta menossa kierron 23 päivä, olen tehnyt testinkin jo viikonlopun aikana (halusin varmistaa, kun oli juhlat ja join lasin viiniä), mutta miinusta näytti. Näitä oireita ollut jo reilun viikon. Lisäksi viikonloppuna oli finnejä vaikka kuinka paljon, nyt ovat vähän parempaan suuntaan menossa. Koskahan voisi tehdä seuraavan testin? Rintoja ei ole aristanut, mutta väsyttänyt on. Lisäksi vähän huono olo, tai jotenkin outo olo ainakin?

Kertokaa kokemuksia, onko teillä ollut samanlaisia oireita alkuraskaudessa vai onko tämä jotain valeoireilua?

Mulla on kans viikon verran kiristänyt housut aivan hirveesti. Yks ilta oli etova olokin, joka onneksi meni ohi kun söin. Maha on niinkuin olis ilmapallon syöny. Epäilen kans oireita. Raskaus on kyllä mahdollinen, muttamitään testiä en oo tehny. Testaan sitten vasta jos menkat ei alkaa.

Yhteistyössä