Raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minä vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minä vaan"

Vieras
Eli siis 4vk ja 2pv sit unohdin e-pillerin ku otin vahinkos väärä laata mukaan ja sit seuraava päivänä otin sen pillerin ja siitä oli kulunut yli 12h jollo ehkäsyteho voi olla heinentynynyt ja raskauden riski on suurimmillaan laatan loppu ja alkupäässä..ja unohdin sen pillerin just alkupäässä eli ekan viikon lauantaina. No viikko sen jälkee mulle alko tulee tipputtelivuotoa verta aikas kirkasta ja ei iha joka päivä. Se jatku noin viikon. Sit alko tyhjennysvuoto eli niinsanotut menkat ja ne alko ihan ajallaan eli alko 24-25.9 välisen yönä ja loppu jo 30.9 ja ne kestää aina puoltoist viikkoa. Sit huolestuin ja tein sen takia raskaustestin mut oli nega koska sain tehä sen sillon ku siitä oli kulunu 19 pv ni sillo saa tehä viimeistää testi jos syö pillereitä ku pillereiden kanssa ne menee eri tavalla..no sit joskus 2.10 alko nipistelee alavatsaa ja altoilee ja ne kesti vaa hetke sellasii hetkittäisii...ja sit alko olee et oli nälkä mut ei tehny mieli syödä mtn...ja sit oon joteki väsyneempi ku enne vaiks nukun normaalisti ja mu mielialat on ku mikäki vuoristorata :D ja en o makee syöjä mut viime viikonki aikan koko aja tehny mieli makeeta ja suklaaat..koko aja tekee mieli jtn hyvää ja suunnillee syöny ny joka pv jtn makeeta ja tein tänääki uuden testin mut negaa näytti...jossen ole raskaana ni mikä mua vaivaa..ja onko mahdollist silti ol raskaan vaiks näyttääki negaa..ja nää kaikki oireet 4vko sisäl..outoa ja ku ei koskaan ole ollut ton tapasia oireita ja kaikki mitä oon netist lukenu ni viittas raskautee..äh!

Yhteistyössä