jaksaisko joku auttaa mua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
mun piti ottaa viime sunnuntaina liuskan viimeinen pilleri, mutta unohdin ottaa, joten otin sen unohtuneen pillerin maanantaina ( vaikka sen tauon piti alkaa maanantaina ).

Noh, menkat alko päivää myöhemmin ku yleensä ( johtuen tod näk siitä pilleristä jonka otin myöhässä ) ja ne tuli normaalisti, ja tänään siis otin pillerin uudesta liuskasta.

Itse kysymykseen : Tehoaako ehkäisy, kun miehen kanssa äsken hässittiin? Valitettavasti juolahti vasta jälkeenpäin mieleen et onko teho heikentynyt kun unohdin sen pillerin?

eli pitääks huomenna mennä hakee katumusta..? hitto ku tajuis aina pelata varman päälle..

Alkuperäinen kirjoittaja Shokeerattu Letkajenkka:
No varsinaisesti mä en paniikkikelloja heiluttelis ja katumuksia hakis yhden pillerin takia jos muut on otettu säännöllisesti.Varmassa vara toki parempi,mutta en itse ottaisi.

vaikka unohin sen pillerin just kun tauko alko? ja vaikka kerkesin ottaa vain tämän päivän pillerin?

kiitti ku vastasit:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Shokeerattu Letkajenkka:
No varsinaisesti mä en paniikkikelloja heiluttelis ja katumuksia hakis yhden pillerin takia jos muut on otettu säännöllisesti.Varmassa vara toki parempi,mutta en itse ottaisi.

vaikka unohin sen pillerin just kun tauko alko? ja vaikka kerkesin ottaa vain tämän päivän pillerin?

kiitti ku vastasit:)

No kyllä ne nyt varmaan sen verran tehoo kuitenkin että ootte "turvassa" tällä erää.Ja hei no problem,mä vastaan mielelläni. :D