Raskaana?!?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mirru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mirru

Vieras
Heippa kaikille! Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Odotan pikaisia vastailuja tietämättömyyteeni. Eli siis tilanteeni on sellainen,että olen ollut keväällä neljä vuotta mieheni kanssa yhdessä. Olemme käyttäneet koko ajan kumia, ja minulla on ollut lisäksi reilu kaksi vuotta käytössä myös pillerit (meliane). Emme ole kovin usein harrastaneet seksiä (harmi :D) mutta nyt viime joulukuussa (2010) olimme paljaalla. Ja sitä ennen olin ollut noin kaksi viikkoa (vajaa) syömättä pillereitä. Keskeytimme tuolloin joulukuussa yhdynnän,eli mies tuli kun otti vehkeensä pois sisältäni. Mielessäni onkin nyt että onko mahdollistakaan että olisin raskaana? Koska pillerien poisjättämisestä oli tuollloin noin vähän aikaa ja yhdyntä oli keskeytetty, enkä usko että siittiöitä olisi sisääni ehtinyt päästä.?Nyt minulla tuli menkat viikko sitten loppui, olivat ihan normaalit. Kuitenkin minulla on ollut raskauden oireita,(voi olla toiveidenkin takia) mutta olen mm. palellut, on ollut jonkun verran etovaa oloa, on alavatsavihlontaa vieläkin, vaikka menkat loppuivat jo, ja rintanikin ovat jonkin verran turvonneet ja vatsa. Auttakaa minua! Kokemuksia?! Niin ja tein raskaustestin ennen uudenvuodenaattoa,ja näytti negaa. Mutta näyttääkö apteekin raskaustesti positiivisen tuloksen niin pian mahdollisesta hedelmöittymisestä? Odotan pikaisia vastauksia tietämättömyyteeni :) Kiitos!

Aina on mahdollista olla raskaana jos on yhdynnässä ja varsinkin ilman kumia. Pilleritkään eivät ole 100% ja kumikin voi haljeta. Ja siittiöitä voi tulla jo ennen varsinaista ejakulaatiota... tippa silloin tippa tällöin ja hedelmöittämiseenhän ei tarvita kuin yksi siittiö.

Mitä menkkoihin tulee ei nekään ole 100% tae siitä ettet olisi raskaana, ne voi tulla vaikka olisitkin.

Ovulaatiosta ei voi tietää sekin voi siirtyä vaikkapa stressin takia.

Jos noita raskausoireita on niin tekisin uuden testin... nyt se ainakin näyttäisi plussaa jos sellainen tapaus olisi.

Eli olet 50-50 raskaana :)

Jos kuukautiset ovat olleet ihan normaalit, tuskinpa raskaana olet. Odota rauhassa seuraavat kuukautiset ja jos niitä ei tule niin testaa. Rivien välistä luen, että toivoisit olevasi raskaana ja se aiheuttaa monesti vaikka mitä "oireita".

Jos kuukautiset ovat olleet ihan normaalit, tuskinpa raskaana olet. Odota rauhassa seuraavat kuukautiset ja jos niitä ei tule niin testaa. Rivien välistä luen, että toivoisit olevasi raskaana ja se aiheuttaa monesti vaikka mitä "oireita".

Elikkä siis kyllähän niitä pieniä raskaudentoiveita on.. siksi pilleritkin pois jätin. Mutta itseäni epäilyttää se kun en uskokaan että pari viikkoa siitä kun on lopettanut pillereiden oton, niin tulisi raskaaksi, eikö niitä hormooneita vielä sen verran kehossa ole että ne ehkäisee vielä kahden viikon päähän..? Ja en tiedä kuukautisien normaaliudesta, koska yhdet ovat tulleet vasta, ja ne alkoi päivän myöhässä ? Kestivät viisi päivää, joka on kohdallani vähän. Mutta täytyy vissiin vaan odotella vielä.. :D

[QUOTE="vieras";22977433]Sulla siis toiveita raskaudesta? Entäpä miehellä, kun kuitenkaan ei vaikuta, että olisitte raskautta yrittäneet?[/QUOTE]

Kyllä meillä molemmilla on raskaudentoiveita, ei kai sitä lasta yksin tehdä :D Mutta päätimme vain että jätetään pillerit pois ja tulee kun tulee, eli emme yrittämällä yritä kuitenkaan.

Eli en vielä testannu uusiks, odottelen nyt jonkun aikaa. Mietin vaan vielä noita oireita joita en maininnut, eli mahassa velloo ja on ilmavaivoja? Kuuluuko raskauteen..? Ja maha on oinkeänä, voi tosin johtua joulun syömisistä ja leipomuksistani :D Liikunta on jäänyt vähän vähemmälle viime aikoina.. Mutta tosiaan rinnat ovat kasvaneet yms.-. Voihan oireet viitata muuhunkin, mutta mihin? Mitä tämä voisi olla.-.-? Omia kokemuksianne voitte myös kertoa jos on vastaavaa? :) kiitos!

Yhteistyössä