Raskaana???

Tein viime pe haaleen positiivisen tuloksen, noh maanantaina alkoi vuoto joka jatkuu edelleen.
Erittäin vahvoja raskaus oireita on ja tänä aamuna tein testin ja tulos oli vahva positiivinen.

Voiko todellakin olla että olen raskaana vaikka menkat on menossa???

sasu83 kylläpä monella tuleepi menkkamaista vuotoa, vaikka raskaus alkanutkin.
Mikä kierron päivä siulla tuo vuoto alkoi?..ihanko kierron lopussa?..onko vuoto tuhrumaista esim. ruskehtavaa, vaiko ihan kunnon verta/kipuja?

Testaileppa parin päivän päästä uudemman kerran ja jos plussa edelleen vahva, voisin sinua onnitella!!:wave::flower:

sasu83 nyt vain siun täytyy hieman malttaa odotella ja testailla uudemman kerran sitten - pienelle paljon vaaviliimaa&tarrasukkasia!!:):heart:

Ps. moni onhin sanonut, että nuo ns. PMS oirehet jäävät sillä kiertoa poijjes kun raskaus alkanut - toivotaan näin käyneen siullehin. =)

Moikka Sasu83.

Voitpa olla hyvinkin raskaana. Mulla tuli normaalisti menkat 4kk enkä osannu odottaa et olisin raskaana, loppu menkat ja menin lääkärille ja kuuntelin mahanpäält sydänääniä ja sano että kyllä sä raskaana oot etkä ihan alussa :D Ultras selvis et 20vk :D:D Eli en tienny alkuraskaudest mitää kun luotin vaa et mensut iha normisti eikä ollu mitään oireita. Onnea :)

Tosiaan itse tein eilen aamulla ihan selkeän plussan clear blue raskaustestillä ja nyt tänään vielä varmistin samaisella testillä kylläkin iltavirtsasta ja nyt näytti negaa !!! Mistähän on kyse kuukautiset päivän vasta kyllä myöhässä ? :(

Mullakin pieni ongelma/pelko takalistossa:

Ehkäisynä rengas, tällä viikolla piti olla kuukautiset, ja olikin, tavallaan. Ihme ruskeeta vuotoa kolme-neljä päivää ja se siitä. Nyt vuoto on ohi, mutta rinnat on sairaan kipeät ja alavatsaa jomottaa????

Mielipiteitä?

Ap:lle: Voit hyvinkin olla raskaana, on sitä nähty/kuultu kaikenlaista..

Sanzaliini: Varmemman tuloksenhan saa aamupissasta, joten olet varmaankin raskaana =)

Kiitos vastauksista =)

Täällä vuoto loppunut nyt kokonaan, pieniä vihlaisuja välil tulee mahaa mut muuten olo hyvä (pahoinvointia ja huimausta lukuunottamatta) =)
Aamulla tein ärrältä ostetun testi ja se oli nega :/ :eek:
On kyl erittäin vahva raskaana oleva olo, tuntuu et tuol mahas on jotain, esim housut painaa mahasta jne. Mut toi aamuinen nega pistää ihmetyttää, menikö tää sittenki kesken :eek: :'(

Ihmejuttuja tapahtuu... Mä vuosin käytännössä koko raskauden ajan välillä kirkkaampaa ja välillä rusehtavaa vuotoa eli toivoa voi silti olla :heart:
Itse tein pari päivää sitten testin joka viiveellä n3min päästä näytti vasta positiivista ja tänään negaa :( eli vähän on outo olo... eihän se raskaushormoni kai niin nopeesti katoa vai? Ainakin keskenmenon jälkeen tein vielä viikon päästäkin positiivisen testin...(vai oliko se kahden :/ )

Joopa joo, eilen kävin verikokees ja HCG on 1. Eli täällä ei olla raskaana :'( En vain ymmärrä miks vähä väliä vihloo alamahaa ja on painon tunnetta, pissil saa juosta koko ajan, tissejä pakottaa jne jne :eek: Pissitulehusta ei ole ja nyt yritänki saada lääkäriajan että ultraisivat mikä tuol mahas nyt sit vaivaa :( :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja sasu83:
Joopa joo, eilen kävin verikokees ja HCG on 1. Eli täällä ei olla raskaana :'( En vain ymmärrä miks vähä väliä vihloo alamahaa ja on painon tunnetta, pissil saa juosta koko ajan, tissejä pakottaa jne jne :eek: Pissitulehusta ei ole ja nyt yritänki saada lääkäriajan että ultraisivat mikä tuol mahas nyt sit vaivaa :( :kieh:
Mulle tuli heti mieleen ovulaatio.

Yhteistyössä