Raskaana...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pakkasneiti :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pakkasneiti :)

Vieras
Kauhulla tässä odotan et alkas vuotamaan. En tiedä onko kierto sekaisin vai mitä täs odotetaan. 19.1 viimeks menkat sitä ennen joulun/uudenvuoden aikaan. Sit vähän huolimatonta elämää ollut. Ukkokin jo tuossa huolehti et kunhan siellä ei vielä mitään ois tulossa, ei ihan vielä tarvis. Mut ei mulla mitään oireita muuta ole kuin et valvon ja nipistelee masus.

Oli pakko tulla tänne jotain juttua vääntämään kun ei kehtaa keltään viel kysyy.. odottaa vain :)

juu kyllähän ne sieltä tulee varmasti. mut tässä päivän miettinyt vain, niin piti siksi johonkin ajatuksia kirjoittaa. edellinen kierto oli vain niin lyhyt. enkä edes ajatellut asiaa enkä miettinyt mut ukko alkoi epäilemään. saipahan sit minutkin miettimään.

mut toivotaan et ei ihan vielä :)

No mulla oli viimeiset menkat 19.1 ja tosiaan raskaana olen rv4+4 :) Mulla on normaalisti lyhyt kierto, 25 päivää eli raskaustestinkin tein jo maanantaina kun kuukautiset oli 2 päivää myöhässä...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No mulla oli viimeiset menkat 19.1 ja tosiaan raskaana olen rv4+4 :) Mulla on normaalisti lyhyt kierto, 25 päivää eli raskaustestinkin tein jo maanantaina kun kuukautiset oli 2 päivää myöhässä...

Jeps! Ei vieläkään mitään kuulu, kait testi täytyy käydä kohta ostamassa kunhan kylille pääsee...

Yhteistyössä