Raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiipa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiipa

Vieras
Unohdin e-pillerin yhtenä päivänä, samana päivänä olimme kihlatun kanssa sängyssä. E-pilleri oli merkiltään cerazette, eli minipilleri. Huomasin vasta seuraavana päivänä tapahtuneen, ja päätin lopettaa pillerit siihen. Kun sitä sanotaan jotta ei saisi syödä niitä jos epäilee olevansa raskaana. 3vrk:n sisällä otin katumuspillerin, oksensin sen, ja otin sen toisenkin. Oksensin senkin. Nyt on menkat ollu tulematta 4vko ja pari viikkoo sitte olin aivan varma jotta nyt ne alkaa kun oli mahapolttoa kuten menkoissa, ja laitoin varoksi tampoonin. Sitten kun sen otin pois, olikin vain niukasti tullut, ja mulla tulee aina toosi runsaasti. Siihen se vuoto jäi, ja mahakivut/vihlonnat on jatkunu silti. Nyt on hiljan tullu oire jotta nännit on arat. Pahoinvointia aika tasaisesti ja jatkuvasti. Välillä on toki ettei ole ollenkaan. Testejä olen tehnyt, ja kaikki näyttänyt negaa. Mutta silti kummastuttaa mikä siellä on kun vihloo ja polttaa ja on sellainen lievä pahoinvointi päällä tosi usein. Voiko olla raskautta, vai mitä?

tee testi, käy lääkärissä, jos ei näytä kuin negaa taas. Koska voi olla, että mahakivuille/poltoille yms oireille voi olla muukin syy. Ja voihan olla, että näyttää väärää negaa.. Ja mahakivut noin aikaisessa vaiheessa saattaa viitata johohnkin vakavempaan niin kannattaa ajoissa mennä lekuriin. Jos siis olisit raskaana ja raskaus on esim kohdunulkoinen tms...