Mä en tiedä pitäiskö mun loukkaantua ahman kirjoituksesta?! Oliko tuo minulle, tarkoititko että luovutan liian helposti, enkä osaa arvostaa tai näe sitä mitä minulla on? Otan omat tarpeeni asiaankuulumattomasti esille?
Se, ettei ole tyytyväinen suhteeseensa, ei ole niin yksiselitteistä mitä annat ymmärtää. Ei ole sellaisia mustavalkoisia suhteita, misää prinssi Hurmaava on jumittunut kalsarit jalassa sohvalle ja piereskelee siellä huolehtimataa perheestään. Ja elämäänsä kyllästynyt huomion kipeä rouva alkaa kapinoida.. Ei, näin ei ole ainakaan meidän suhteessa ja tuskin kovin monen muunkaan.
Lisättäköön vielä että meillä ei makaa siellä sohvalla kukaan, kun harvoin täällä ketään onkaan minun ja lapseni lisäksi
Voin kertoa sinulle ahma, ettei kaikki suhteet todellakaan ole pelastettavissa vaikka haluat haavekuvissasi kait vielä kovasti näin ajatellakin. Voi kun asiat olisivatkin niin yksinkertaisia kuin kirjoitat.
Voin kertoa, että vaikka olisi miten päin vain; tekisi tai olisi tekemättä, huomioisi toista tai olisi huomioimatta ei tilanne muutu. Minun mieheni on kyltymätön, antamatta mitään itsestä takaisin päin. Vuosia olen yrittänyt, eikä kädessä ole mitään. Mikä on se piste milloin ihminen saa ajatella itseään, vai eikö ahma sinun mielestäsi saa?
Oletko itse elänyt tilanteessa jossa olet toistuvasti huonojen hetkien jälkeen ajatellut; "ehkä teenkin sen väärin, kokeilin toisin" tai "ehkäpä hän on oikeassa voisin muuttua". Sitten kun yrität parhaasi, huomaat että se ei riitä vaan olla vailla lisää. Ymmärrätkö mihin pyrin? Mikään panos ei ainakaan tässä suhteessa ole riittävä, kun toinen osapuoli imee minut kuiviin.