Synnytyksestäni on nyt aikaa lähes 6kk, aloin tässä epäilemään josko olisin taas raskaana. "kuukautiset" mulla kyllä oli, tosin alkoi 4 päivää etuajassa ja kesti vähän päälle kolme, pari tippaa verta putos pönttöön vessakäynneillä ja pyyhkiessä tuli kans vähän, mut siteeseen ei juurikaan jääny mitään. Yleensä on ollu todella runsaat menkat ja kestäny vähintään semmoset viis päivää, nyt loppu ku seinään. Lisäks mulla oli ennen menkkojen alkua yhtenä iltana tosi kuvottava olo, oli pakko ihan oksentamaan asti mennä. Selkää jomottelee, lisäks alavatsaa viiltelee ja tuntuu sellasia "pistoja" alapäässä kun käy vessassa. Rinnat alko pari päivää sitten kuumottamaan sivuilta, ei ne kyllä kovinkaan arat ole mutta tosiaan kuumotusta sivuilla ja melkeenpä kainaloissa asti aina kun menee makuuasentoon. Kaiken lisäks haisen ihan kamalasti hieltä, ei normaalia mulla
Aijon kyllä tehdä testin tässä muutaman päivän sisään, ajattelin vaan mielenkiinnosta kysellä voiskohan näin olla :
Aijon kyllä tehdä testin tässä muutaman päivän sisään, ajattelin vaan mielenkiinnosta kysellä voiskohan näin olla :