Raskaana vaikka tulos negatiivinen?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko linjoilla ketään joka tämän on kokenut? Milloin sait sitten testiin positiivisen tuloksen?

Itsellä tilanne, että n. 1,5 vuotta yritetty lasta ( 1 mahdollinen keskenmeno).
Perjantaina oli ensimmäinen käynti lapsettomuusklinikalla.
Kuukautisten olisi pitänyt alkaa tiistaina. Mulla on kellon tarkat menkat, eli on todella outoa miksi niitä ei kuulu.
Raskausoireitakin löytyy mm. pahoinvointi, ruoka maistuu oudolta, vatsa kipeä (kuin kuukautiskivut, muttei kuitenkaan ihan), iho kukkii, mieliala vaihtelut jne...
No tein testin eilen (lauantaina) ja tulos tosiaan negatiivinen.

Tottakai se olisi mahtavaa olla raskaana, ettei tarvitse silloin ottaa hoitoja, muttei asia minua paina vaikken olisikaan raskaana. Itsellä oletuksena että en ole raskaana juuri testi tuloksen takia.
Jatkuvasti en testejä viitsi tehdä.

En keksi mitään syytä miksi kuukautiset olisi myöhässä, joten siksi kysynkin vastaavanlaisia kokemuksia. Jokainen meistä on yksilöitä, joten en voi olettaa että jos sinulle on käytyt näin niin minullekkin on käynyt, mutta kokemuksia on kiva kuulla.

Kiitän :)

Yleensä kuukautiset on ”myöhässä” siksi että ovulaatio onkin ollutkin tavallista myöhemmin. Stressi voi olla yksi syy. Itse oon saanut raskaustestiin plussan näkyviin 10 päivän päästä ovulaatiosta, mutta tämä on tosi yksilöllistä. Sullahan on voinut olla tällainen tilanne että ovulaatio onkin ollut vähän myöhemmin ja sulla on joko menkat tulossa tai sitten saat testiin plussan muutaman päivän päästä :)

Yhteistyössä