Raskaana vaikka testi näyttääkin negaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja desirecx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

desirecx

Uusi jäsen
27.09.2012
7
0
1
Moikka kuumeilijat! Kysyisin teidän mielipidettä onko mahdollista olla raskaana vaikka raskaustesti näyttääkin negaa? Oireet on ollu niin omituiset: päässä huimannut muutaman päivän kävellessä, mahaa nipistelee, välillä on kuvottava olo, on vilunväreitä ja tuntuu kuin oisi kuumetta (vaikka lämpö normaali). Voivatko nuo olla raskausoireita?
Hätähousuna testailin jo kp 28, ja hauskintahan tässä on se etten tiedä oman kiertoni pituutta kun viime kierrosta lopetin pillerit 5 vuoden käytön jälkeen. Ennen pillereitä kierto oli tosi pitkä, ehkä 40-50.
Joten tässä sitä ollaan, niin tietämättömänä mutta niin toiveikkaana :D mitä mä teen? Miten pitkään tässä nyt vielä odottaisi, kun seuraavan testin tekee?
Oisin kiitollinen neuvoista ja vastauksista :)

Onhan se mahdollista, järkevää varmaan testailla 1-2 kertaa viikossa, jos aloittaa testailun paljon ennen kuin menkkoja odottaisi.

Ehkä kuitenkin todennäköisempää on, kun kiertosi on ollut pidemmän sorttinen, että oireesi olisivat ovulaatiota. Oireita voi kuitenkin tuntea muistakin syistä kuin raskaudesta tai oviksesta, eli odottele vaan :)

Muoks. Ja piti vielä sanoa, että itse kun lopetin ehkäisyn niin kehossa kävi jonkin aikaa aikamoinen hormonimyrsky, eli oireesi johtuvat mahdollisesti sellaisestakin.

Viimeksi muokattu:
mulla kans vähän sama homma ja ongelma... :D eli testi näyttää kyllä ahkerasti negaa :/ oireet kyllä viittais siihen että olisin raskaana mutta tosiaan testi ei oo minun kanssa samaa mieltä asiasta... :( kierto on nyt jo menossa 42/28-31 kohta varmaan soittaa tk:hon että mikäs on nyt onkelmana... :/ eikä kierto oo koskaan heitelly tälleen...

Mulla sama oli mietinnässä kun poistatin kierukan (säännölliset vuodot kierukan kanssakin kp 23-25), 3 vkon kuluttua oli niukka viikon vuoto kp25 ja nyt viime kierto 31, kp 25 jälkeen oli jotain tuntemuksiakin pahoinvointia rintojen arkuutta ym. mutta testi nega kuitenkin kp 31. Vuoto ollu nyt näissä menkoissa tosi runsasta + kipuja, aattelinki että onko ollu kuitenkin jotain kyydissäkin. Tai sitten hormonitoiminta vasta hakee paikkaansa...