H
harmaista harmain
Vieras
minä taidan olla. aikuinen nainen ja ei tiedä, että kun on silleen voi tulla lapsia. minua hävettää helvetisti mutta en minä tätä murhatakaan voi.
tulee katastrofi.
tulee katastrofi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi, oi miksi, sellaiset ihmiset raskautuu "vahingossa" jotka ei edes lapsia halua ja toiset joutuu itkemään lapsettomuuden vuoksi. Voisko Jumala tulla kertomaan tähän ketjuun mikä onni ja autuus tuossa asetelmassa piilee?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi, oi miksi, sellaiset ihmiset raskautuu "vahingossa" jotka ei edes lapsia halua ja toiset joutuu itkemään lapsettomuuden vuoksi. Voisko Jumala tulla kertomaan tähän ketjuun mikä onni ja autuus tuossa asetelmassa piilee?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi, oi miksi, sellaiset ihmiset raskautuu "vahingossa" jotka ei edes lapsia halua ja toiset joutuu itkemään lapsettomuuden vuoksi. Voisko Jumala tulla kertomaan tähän ketjuun mikä onni ja autuus tuossa asetelmassa piilee?
Se on Jumalan tarkoittanut niin, että kaikki eivät saa lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi, oi miksi, sellaiset ihmiset raskautuu "vahingossa" jotka ei edes lapsia halua ja toiset joutuu itkemään lapsettomuuden vuoksi. Voisko Jumala tulla kertomaan tähän ketjuun mikä onni ja autuus tuossa asetelmassa piilee?
Alkuperäinen kirjoittaja g:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi, oi miksi, sellaiset ihmiset raskautuu "vahingossa" jotka ei edes lapsia halua ja toiset joutuu itkemään lapsettomuuden vuoksi. Voisko Jumala tulla kertomaan tähän ketjuun mikä onni ja autuus tuossa asetelmassa piilee?
Tässä maailmassa tapahtuu paljon asioita, joita Jumala ei ole tarkoittanut. Moniin perheisiin lapsi olisi odotettu, toivottu ja rakastettu. Moniin perheisiin lapsia syntyy, vaikka heitä ei haluttaisi. Toisinaan jopa naimisissa olevat naiset tekevät abortteja, koska eivät lapsia halua. Jumala ei ole tarkoittanut näin.
Alkuperäinen kirjoittaja nyt tosiaankin nikittä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi, oi miksi, sellaiset ihmiset raskautuu "vahingossa" jotka ei edes lapsia halua ja toiset joutuu itkemään lapsettomuuden vuoksi. Voisko Jumala tulla kertomaan tähän ketjuun mikä onni ja autuus tuossa asetelmassa piilee?
Lapsettomuusketjujen vakiokirjoittajana joskus olen miettinyt tätä samaa. Takana on jo kolme keskenmenoa 2 vuoden sisällä. Juuri odotan vuotoa siitä kolmannesta. Kauhea pettymys, ei jaksa enää edes itkeä. Sitten silmiin osuu näitä... Miksi edes avasin...
Alkuperäinen kirjoittaja Mii:Alkuperäinen kirjoittaja nyt tosiaankin nikittä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi, oi miksi, sellaiset ihmiset raskautuu "vahingossa" jotka ei edes lapsia halua ja toiset joutuu itkemään lapsettomuuden vuoksi. Voisko Jumala tulla kertomaan tähän ketjuun mikä onni ja autuus tuossa asetelmassa piilee?
Lapsettomuusketjujen vakiokirjoittajana joskus olen miettinyt tätä samaa. Takana on jo kolme keskenmenoa 2 vuoden sisällä. Juuri odotan vuotoa siitä kolmannesta. Kauhea pettymys, ei jaksa enää edes itkeä. Sitten silmiin osuu näitä... Miksi edes avasin...
Mun mielestä taas tollanen on aika itsekästä. Vaikka omalla kohdallasi on käynyt huonosti, miten toisten sattumukset ovat muka sinulta pois?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja g:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi, oi miksi, sellaiset ihmiset raskautuu "vahingossa" jotka ei edes lapsia halua ja toiset joutuu itkemään lapsettomuuden vuoksi. Voisko Jumala tulla kertomaan tähän ketjuun mikä onni ja autuus tuossa asetelmassa piilee?
Tässä maailmassa tapahtuu paljon asioita, joita Jumala ei ole tarkoittanut. Moniin perheisiin lapsi olisi odotettu, toivottu ja rakastettu. Moniin perheisiin lapsia syntyy, vaikka heitä ei haluttaisi. Toisinaan jopa naimisissa olevat naiset tekevät abortteja, koska eivät lapsia halua. Jumala ei ole tarkoittanut näin.
Mutta kyllähän se Jumala antaa hyviä asioita tapahtua hyville ihmisille. Eli lapsettomille Jumala on suunnitellut toisenlaisen elämän ja tehtävän.
Alkuperäinen kirjoittaja mävaan:juuri samoissa mietteissä ap:n kanssa. Lapsi ei sopisi tähän elämäntilanteeseen millään. Ei ole pokkaa abortoidakaan, kait. Pakkokait se on synnyttää ja alkaa muokkaamaan elämänsä niin, että vauva voi tulla. Mutta sen jälkeen piuhat poikki, että EI ENÄÄ YHTÄÄN VAHINKOA tapahdu...
Olo on tyhjä... Joudun luopumaan kaikesta, mitä olen muutamia vuosia suunnitellut ja nähnyt vaivaa sen eteen. Onko tällä joku tarkoitus?
Alkuperäinen kirjoittaja g:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja g:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi, oi miksi, sellaiset ihmiset raskautuu "vahingossa" jotka ei edes lapsia halua ja toiset joutuu itkemään lapsettomuuden vuoksi. Voisko Jumala tulla kertomaan tähän ketjuun mikä onni ja autuus tuossa asetelmassa piilee?
Mutta kyllähän se Jumala antaa hyviä asioita tapahtua hyville ihmisille. Eli lapsettomille Jumala on suunnitellut toisenlaisen elämän ja tehtävän.
"Hyviä asioita hyville ihmisille". Miksi hyviä asioita tapahtuu "pahoille" ihmisille? Tai ihmisille, jotka eivät nyt niin "pahoja" ole, mutta eivät niistä lapsista nyt niin kauheasti välittäisi? Väitätkö, että lapsettomat ovat sitten pahoja ihmisiä? Väitätkö, että keskenmenoja tulee vain pahoille? Mihin minä sijoitun, kun olen saanut yhden lapsen, mutta myös yhden keskenmenon? Olenko hyväpaha vai mikä, tässä logiikassasi?
Vielä sen verran, että en usko Jumalan katsovat suopeasti meidän ihmisten ylpeyttä, omahyväisyyttä ja "kaikkitietävyyttä". Me emme tiedä Jumalan suunnitelmista mitään, emmekä pysty vetämään mustavalkoisia johtopäätöksiä toisten ihmisten hyvyydestä/pahuudesta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mii:Alkuperäinen kirjoittaja nyt tosiaankin nikittä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi, oi miksi, sellaiset ihmiset raskautuu "vahingossa" jotka ei edes lapsia halua ja toiset joutuu itkemään lapsettomuuden vuoksi. Voisko Jumala tulla kertomaan tähän ketjuun mikä onni ja autuus tuossa asetelmassa piilee?
Mun mielestä taas tollanen on aika itsekästä. Vaikka omalla kohdallasi on käynyt huonosti, miten toisten sattumukset ovat muka sinulta pois?
Eihän kirjoittaja ole sanonut että olisi häneltä pois, mutta surulliseksi saa tulla. Sitä ei voi kukaan kieltää eikä pois ottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja g:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja g:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi, oi miksi, sellaiset ihmiset raskautuu "vahingossa" jotka ei edes lapsia halua ja toiset joutuu itkemään lapsettomuuden vuoksi. Voisko Jumala tulla kertomaan tähän ketjuun mikä onni ja autuus tuossa asetelmassa piilee?
"Hyviä asioita hyville ihmisille". Miksi hyviä asioita tapahtuu "pahoille" ihmisille? Tai ihmisille, jotka eivät nyt niin "pahoja" ole, mutta eivät niistä lapsista nyt niin kauheasti välittäisi? Väitätkö, että lapsettomat ovat sitten pahoja ihmisiä? Väitätkö, että keskenmenoja tulee vain pahoille? Mihin minä sijoitun, kun olen saanut yhden lapsen, mutta myös yhden keskenmenon? Olenko hyväpaha vai mikä, tässä logiikassasi?
Vielä sen verran, että en usko Jumalan katsovat suopeasti meidän ihmisten ylpeyttä, omahyväisyyttä ja "kaikkitietävyyttä". Me emme tiedä Jumalan suunnitelmista mitään, emmekä pysty vetämään mustavalkoisia johtopäätöksiä toisten ihmisten hyvyydestä/pahuudesta.
Kyllä Jumala tietää.