raskaana vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelijä :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelijä :)

Vieras
suuret kiitokset jo etukäteen vastanneille! eli menkat on reilusti myöhässä (n.4viikkoa) ja kaikki testit näyttäneet negaa. oireita ei oikeastaan ole kuin ehkä hieman jatkuvaa väsymystä ja nännit ovat todella kipeät (rinnat ei muuten oikeastaan). 3 kotitestiä olen tehnyt ja yhden neuvolassa, yhdessäkään ei ollut edes haamua.. yli vuoteen ei olla käytetty minkään näköistä ehkäisyä. onko kellään neuvoa että mitä nyt kannattaisi tehdä tai onko samankaltaisia kokemuksia? vauva olisi kyllä ihan tervetullut :)

moi!
Mulla iha sama, tai oikeastaan menkat jo enemmänkin myöhässä kuin 1kk. Kaikki testit näyttää negaa ja lääkäritkään ei plussaan usko. Varasin sitten ajan lapsettomuusklinikalle että saataisiin jotain aikaan,edes ne menkat! Nyt vaan sitten odotetaan vielä 1.5 viikkoa lääkäriaikaa....turhauttavaa ja ärsyttää tosi paljon varsinkin ku olen niin turvoksissa koko ajan! Kannattaa varata aika lääkäriin ja tarkistuksiin varsinkin ku vauva olis haaveissa.

joo, terveydenhoitajan kanssa sovittiin että odotellaan siihen ens kuun puoleen väliin ja jos menkkoja ei ole sillon kuulunut niin lääkärille. menkkojen myöhästymis ajasta en ihan varma ole mut viimeset oli joskus 20.-28.3 eli siis kumminkin reilusti myöhässä.. no kai pitää nyt jaksaa vaan odotella vaikka ärsyttää suunnattomasti tällainen tietämättömyys :)

Yhteistyössä