Raskaana vai ei?????


Torstaina oli menkkoihin liittyvät oireet. Vuosin ihan pikkuisen. Vuoto loppui nopeasti. Tein illalla raskaustestin. Haalea plussa tuli Predictorilla.

Aamulla tein toisela merkillä. En muista merkkiä, mutta on hehkuteltu, että se näyttäisi jo HCG 10: kohdalla. Ei mitään. Nyt taas Predictor näytti TOSI haaleaa viivaa. Testiviivakin oli kyllä haalea, eli pissa oli varmaan laimeaa.

Ei oo mitään oireita, ei menkkoihin eikä raskauteen. Ruumiinlämpö on kyllä koholla. kiertopäivä 29 tänään, mulla kierrot epäsäännöllisiä.

Mulla on kerran ollut Predictorilla haaleita plussia, muytta vuoto alkoi normaalin kierron rajoissa ja lekuri on todennut, etten ole varmaankaan ollut edes raskaana. Joten en nyt tiedä, mihin uskoa.

Onko jollain täällä tietoa???
 
??
Juuri tämänlaisten takia nuo testit voisi ja pitäisi kieltää! Odottelisit nyt ihan rauhassa vaikka niitä seuraavia kuukautisia ja alkaisit sitten miettiä ollako raskaana vai ei. Ihan älytöntä vouhotusta nämä rv 4+1 yms. Niin moni keskeytyy alkumetreillä ja tuloksena vain isoa itkua ja porua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Juuri tämänlaisten takia nuo testit voisi ja pitäisi kieltää! Odottelisit nyt ihan rauhassa vaikka niitä seuraavia kuukautisia ja alkaisit sitten miettiä ollako raskaana vai ei. Ihan älytöntä vouhotusta nämä rv 4+1 yms. Niin moni keskeytyy alkumetreillä ja tuloksena vain isoa itkua ja porua.
Jep. Näin on AINA.

Mä aion jatkossakin testata neuroottisena joka saatanan ainoa kerta, kun on menkat vaikka tunnin myöhässä. Yhden laparoskopialla leikatun kohdunulkoisen jälkeen mä todella haluan tietää ajoissa, jos on mitään riskiä, että se on uudestaan. Tokihan se tekee vainoharhaiseksikin, mutta se on sitten hengenvaarallista, jos pääsee munanjohdin repeämään, joten on hyvä tarkkailla mahdollisia oireita jo ihan alkuraskaudessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Juuri tämänlaisten takia nuo testit voisi ja pitäisi kieltää! Odottelisit nyt ihan rauhassa vaikka niitä seuraavia kuukautisia ja alkaisit sitten miettiä ollako raskaana vai ei. Ihan älytöntä vouhotusta nämä rv 4+1 yms. Niin moni keskeytyy alkumetreillä ja tuloksena vain isoa itkua ja porua.
Ihan hyvä kommentti ja itsekin olen noin ajatellut. Mulla on kuitenkin sellainen tilanne, että on parempi tietää, onko tärpännyt, vaikka menetys on kipeä. Lasta on yritetty pitkään ja mies ei suostu tutkimuksiinkaan. Joten siksi joudun vouhottamaan näillä saamarin testeillä.

Nää tiedot on siksi mulle tärkeitä. Ei tarvii riidellä miehen kanssa tutkimuksista, jos vika onkin siinä, että mulla menee kesken/ei kiinnity kunnolla.

 
Effi
Kiinnittymisyritystä voi olla ja on voinut olla jo ennenkin. Ainakaan mulla ei ole koskaan testit näyttäneet mitään muuta kuin yhtä viivaa lukuunottamatta ekaa icsi-hoitoa. Silloin näytti haaleaa plussaa (huom. 13 pv pregnylin jälkeen), mutta itsekin tunsin, kuinka kaikki oireet katosivat ja kuukautiset alkoivat suurinpiirtein ajallaan.

Testaile ihan rauhassa vaikka joka päivä, jos siltä tuntuu. Verikokeessakin voi tietty käydä.

Muuten, vähän ihmettelen tuota miehesi asennetta (anteeksi nyt, kun otin esiin). Eihän se meilläkään mitään riemuhuutoja aiheuttanut, kun ehdotin tutkimuksia, mutta ainahan mahdolliset ongelmat kannattaa selvittää, etenkin jos yritystä ollut pitkään. Joo, kyllähän sieltä sitten ongelmaa löytyikin (siksi icsi).

Aurinkoista lauantain jatkoa kuitenkin.
 

Yhteistyössä