Raskaana vai ei? Veikkauksia kehiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nikittä nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nikittä nyt

Vieras
Multa poistettiin kierukka muutama kuukausi sitten. Ensimmäisten menkkojen kierto oli 31 pvää, ennen kierukkaa kierto oli 31-33 pvää. Nyt on menossa kp 32, eikä menkkoja kuulu, ei edes mitään tuntemuksia, että ois tulossa. Pari viikkoa sitten just ovulaation aikaan miehen kanssa touhuiltiin ja mies käväsi pikaseen sisällä ilman kumia. Edellisillä kerroilla olen tullut raskaaksi ensimmäisestä tai toisesta kierrosta, ilman mitään erityistä yrittämistä. Voinko olla nyt raskaana? Tai siis tietysti voin, mutta onko se kovinkin todennäköistä?

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
hmm.. no jos vaan käväsi sisällä eikä edes lauennut, niin veikkaisin että et ole raskaana.

Tuota minä itsekin toivon:) Ja siks kai tässä hermoilenkin. Ens viikolla ois tarkotus laittaa uusi kierukka.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
hmm.. no jos vaan käväsi sisällä eikä edes lauennut, niin veikkaisin että et ole raskaana.

Tuota minä itsekin toivon:) Ja siks kai tässä hermoilenkin. Ens viikolla ois tarkotus laittaa uusi kierukka.

mitäs jos tekisit testin?

Odottelen vielä pari päivää. Mutta sittenhän se on pakko tehdä, jos menkkoja ei edelleenkään näy.

Kyllä voi näkyä, mutta ei näy välttämättä. Mulla mennee ainaki viikko menkkojen pois jäännistä, ennen ko tullee selvä plussa. Himmeääki himmeämpiä viivanpalasia kylläki aikasemmin, mutt on nii himmeitä, että ei niistä selvää onko viiva omassa päässä vai tikussa...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Miksi poiston yhteydessä ei uutta laitettu? Mulle ainakin tehtyy niin.

Yritettiin keksiä jokin muu ehkäisy, mutta ei löydy hyvää. Ja mulla tuo kierukka ei lähtenyt ihan normaalisti pois, vaan jouduin käymään 3 kertaa sitä poistattamassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Miksi poiston yhteydessä ei uutta laitettu? Mulle ainakin tehtyy niin.

Yritettiin keksiä jokin muu ehkäisy, mutta ei löydy hyvää. Ja mulla tuo kierukka ei lähtenyt ihan normaalisti pois, vaan jouduin käymään 3 kertaa sitä poistattamassa.

Ok, no sitten :)

Yhteistyössä