RASKAANA rv 25+ /mieliteot/mielihalut ym... YÖKHAJUT onkin nyt ihan KUUMINTA HOTTIA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pirkanmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pirkanmaa

Vieras
Joku ihme mielihalu on tullut eri HAJUILLE....

Ennen en voinut sietää bensan hajua, en desinfiointiaineenhajua, jopa wc-pöntön puhdistusaine tuoksuu nyt ihanalle.

VOisin istua päivän bensa-automaatilla ja haistella (vetää oikein syvään henekeä) bensan hajua, lääkärissä haistoin käsien desinfiointiainetta ja voi että...melkeen oisin voinut sillä itteni känniin saattaa.

Miten tällaset "OUDOT" ja normisti KAMALAT hajut voi yhtäkkiä haista NIIIIIN IHANALLE?

Onko muille odottaville äideille tullut tällasia?

Mietityttää vaan mitä ne haistelut tekee vauvalle?
Tietenkään näitä "tuoksuja" ei tuu vedeltyä ihan 24/7 eikä 12/7 mut kuitenkin...kun ne tuoksuu niin älyttömän hyvälle.

Eukalyptus oli mulla ekassa raskaudessa.
Hammastahnakin oli meillä eukkiksen makuista ja kaupoissa haistelin aina niitä eukkis saunatuoksuja :D Lisäksi meni varmaan pussillinen päivässä niitä eukalyptus-menthol karkkeja... :whistle:

Ei ole varmaan ihan terveellistä nuuhkia bensaa ja pesuaineita..
Mulla taas päinvastoin monet hajut yököttivät, esim.roskikset haisi pitkän matkan päästä mun nenääni niin että piti yökkiä.

viä ei oikeestaan ole kun on vasta 12+2vko mutta kahdesta aiemmasta bensa on ollut ihan must juttu! harmi ettei sitä voinut nuuhkia kun muutamankerran tankatessa.. muita tuollaisia hajuja en muista olleen. toinen pakkomielle mlla oli hampaiden harjaus..siitä tuli kiva vaahto..

Mua etoo vessanraikastin..Hyi olkoon kun se haisee,mä haistan sen eteiseen asti. Siinä on joku kamala aine mikä tunkeutuu mun hajuelimiin.
Suurin osa muistakin hajuista on kamalia tällä hetkellä. Joulupuuro kanelilla höystettynä esim.. :x :x

Viikkoja nyt 7+jotain

Yhteistyössä