Söimme kolmistaan Auliksen tuoman noutothaimaalaisen. Ukko lähti johonkin kaverinsa luo. Vedimme Auliksen kanssa pitkää tikkua, kumpi alottaa kertomisen. Olin saanut Ukolta luvan kertoa Irlannin tapahtumat ja sen, että hän käyttää varmuuden vuoksi ainakin kaksi kuukautta kondomia. Aulis oli iloinen, että hänen mahdollisuutensa isäksi tulemiseen helpottuivat selvästi. Lisäksi kerroin gynen terveiset liian tiheästä sperma-altistuksesta. Sovimme että joka toisella Auliksen vuorolla nussitaan iso satsi kohdunsuulle ja muuten Aulis kerää "lahjoitettavaa". Toki kuukautiset ja ovulaatio säätävät rytmiä.
Aulis käyttää puhelimensa kalenteria myös päiväkirjana. Hän lähetti minulle printscreenin viime vuoden syyskuun neljännestä päivästä. Kopioin sen tähän, vain oikean nimeni vaihdoin Ilonaksi:
"Eilen työpaikkamme kaunein rouva, Ilona, kysyi minulta erikoisen kysymyksen. Hän pyysi minua nussimaan itseään. Varmisti vielä, etten ole avioliittoni aikana enkä eron jälkeisinä kuukausina muita kuin vaimoani nussinut. Tänään hän tuli kotiini työpäivän jälkeen ja varmisti vielä uudelleen viimeaikaisen seksihihtoriani. 'Sitten nussitaan paljaalla koska minä olen jo raskaana.' Hän kertoi, että aviomies ei halua tai uskalla nussia vaimoaan, pelkää ehkä vahingoittavansa vauvaa. Niinpä nussimme minulle kaksi ja hänelle kolme orgasmia. Onhan kaunein ja kiihkein nainen, jota olen nainut. Lisäksi hänellä on hurmaava perhospillu. Olisipa sen ihanan pillun perukoilla kohdussa minun lapseni. Mutta hyvä edes näin. Sovimme, että otamme uusiksi ainakin kaksi kertaa viikossa."
Kun olin saanut tämän luettua kyyneleet silmissä, Aulis kaivoi korurasian. Sieltä löytyi Kalevala Korun kultainen Talon Sydän riipus. Aulis nosti sen kaulaani ja sanoi kiitoksen vuodesta. Hän katsoi seinäkelloa ja sanoi, että lähes minuutilleen vuosi sitten hänen kullinsa löysi onnenluolan. Talon sydän siksi, että olen todella tämän talon kultainen sydän.
Sitten aloimme suudella ja Auliksen kulli aloitti toisen riemukkaan vuotensa.