Raskaana olon iloja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Äyh:
Söisitkö pliiis munkin puolesta kun kaikki ruoka on yöks enkä saa mitään kuin väkisin alas :( Nälkä on kyllä silti :(
Nimim 9+5

kyl se alkaa sullekkin maistua :) usko pois.
mulla oli sama vika noilla viikoilla. Nyt jo koossa 22

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Söisitkö pliiis munkin puolesta kun kaikki ruoka on yöks enkä saa mitään kuin väkisin alas :( Nälkä on kyllä silti :(
Nimim 9+5

kyl se alkaa sullekkin maistua :) usko pois.
mulla oli sama vika noilla viikoilla. Nyt jo koossa 22

mulla kans sama,alussa ei mikään maistunu muut ku hedelmät ja nyt taas maistuu ihan normisti ja viikkoja nyt 21

iahn kiva, kun mieliteot pysyy terveellisissä ruokavaliossa. munkin teki mieli kaikkea terveellistä raskauden alkuvaiheessa. sitten viimeisellä kolmanneksella alkoikin tehdä mieli karkkia ja jätskiä.

saapi sitten lykkiä niitä vaunuja ihan olan takaa, että kilot lähtee :)

Minulla oli sama mieliteko esikoista odottaessa. Lisäksi siihen vielä lanttulaatikko, ja siis aina lounaalla lanttulaatikkoa ja illalla hernekeittoa ja ruisleipää. Ja kehtas ukko vielä valittaa kun muka hajukin oli sen mukainen :whistle:

No tässä kolmannessa raskaudessa ei olekaan mikään maistunut, viikkoja nyt 20+2 ja eipä ole painoa vielä saatu lisää. Joskin on se siitä hiukan noussut johon alussa laski.

Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Minulla oli sama mieliteko esikoista odottaessa. Lisäksi siihen vielä lanttulaatikko, ja siis aina lounaalla lanttulaatikkoa ja illalla hernekeittoa ja ruisleipää. Ja kehtas ukko vielä valittaa kun muka hajukin oli sen mukainen :whistle:

No tässä kolmannessa raskaudessa ei olekaan mikään maistunut, viikkoja nyt 20+2 ja eipä ole painoa vielä saatu lisää. Joskin on se siitä hiukan noussut johon alussa laski.

niin joo tuo haju haitta ihan pääs unohtuu :laugh: noh minkäs teet kun teki mieli niin teki mieli :D

ukko kärsikööt minä kärsin sitten tän odotuksen päätteeks taas tuskasen helvetin.

Mie kun olen kuskauttanut miehellä kaupasta kaikkea mahdollista laidasta laitaan jos sais syötyä ja nyt se reppana syö itte kaksinverroin ettei ruoka pilaannu kaappiin...

Minulla kun ei ole pahoinvointia ollut vaan en vaan pysty syömään, jääkaappia en ole voinut avata itte kolmeen viikkoon kun koko kaappi on yök.

Viime kerralla meni mandariineja hurjasti koko raskauden ajan, saa nähdä mites tässä nyt..

Mulla oli ihan hirveä himo ruisrouhetta kohtaan. Parissa päivässä tuli tuhottua puolen kilon laatikko...arvatkaapa ku aiheutti ilmavaivoja tuo rukiin syöminen..oli siinä miehellä kestäminen..Onneks on taakse jäänyttä elämää...

Mie kun olen kuskauttanut miehellä kaupasta kaikkea mahdollista laidasta laitaan jos sais syötyä ja nyt se reppana syö itte kaksinverroin ettei ruoka pilaannu kaappiin...

Minulla kun ei ole pahoinvointia ollut vaan en vaan pysty syömään, jääkaappia en ole voinut avata itte kolmeen viikkoon kun koko kaappi on yök.

Viime kerralla meni mandariineja hurjasti koko raskauden ajan, saa nähdä mites tässä nyt..

sun pitäs kyl syödä vaikka väkisin. Ei sun vauvs kasva jos et syö. mietis sitä.

Mulla vaihtelee ihan hirveesti päivittäin, välillä söis mitä vaan ja välillä ei halua yhtään mitään. Kana on jostain syystä suuri YÖKS! Vaikka yli puolen välin raskautta jo mennään niin välillä tulee vieläkin jostain yökötyksiä. Ei tietysti sellaista kuin alussa.

Alkuperäinen kirjoittaja raksaana:
Mulla vaihtelee ihan hirveesti päivittäin, välillä söis mitä vaan ja välillä ei halua yhtään mitään. Kana on jostain syystä suuri YÖKS! Vaikka yli puolen välin raskautta jo mennään niin välillä tulee vieläkin jostain yökötyksiä. Ei tietysti sellaista kuin alussa.

kana on tosi ällöttvän hajuista kun ei ole viel valmis. varsinkin uunissa paistettavat rintafile palat. :X

Yhteistyössä