V
vieras
Vieras
Alko ihan mielettömästi tekee mieli hernekeittoa ja ruisleipää. Pakkohan se oli tehdä. Onneks kaapissa on aina hernerokkaa. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äyh:Söisitkö pliiis munkin puolesta kun kaikki ruoka on yöks enkä saa mitään kuin väkisin alasNälkä on kyllä silti
Nimim 9+5
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Äyh:Söisitkö pliiis munkin puolesta kun kaikki ruoka on yöks enkä saa mitään kuin väkisin alasNälkä on kyllä silti
Nimim 9+5
kyl se alkaa sullekkin maistuausko pois.
mulla oli sama vika noilla viikoilla. Nyt jo koossa 22
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:Minulla oli sama mieliteko esikoista odottaessa. Lisäksi siihen vielä lanttulaatikko, ja siis aina lounaalla lanttulaatikkoa ja illalla hernekeittoa ja ruisleipää. Ja kehtas ukko vielä valittaa kun muka hajukin oli sen mukainen![]()
No tässä kolmannessa raskaudessa ei olekaan mikään maistunut, viikkoja nyt 20+2 ja eipä ole painoa vielä saatu lisää. Joskin on se siitä hiukan noussut johon alussa laski.
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mä söin yhdessä vaiheessa raskautta varmaan joka toinen päivä hernekeittoo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Äyh:Mie kun olen kuskauttanut miehellä kaupasta kaikkea mahdollista laidasta laitaan jos sais syötyä ja nyt se reppana syö itte kaksinverroin ettei ruoka pilaannu kaappiin...
Minulla kun ei ole pahoinvointia ollut vaan en vaan pysty syömään, jääkaappia en ole voinut avata itte kolmeen viikkoon kun koko kaappi on yök.
Viime kerralla meni mandariineja hurjasti koko raskauden ajan, saa nähdä mites tässä nyt..
Alkuperäinen kirjoittaja raksaana:Mulla vaihtelee ihan hirveesti päivittäin, välillä söis mitä vaan ja välillä ei halua yhtään mitään. Kana on jostain syystä suuri YÖKS! Vaikka yli puolen välin raskautta jo mennään niin välillä tulee vieläkin jostain yökötyksiä. Ei tietysti sellaista kuin alussa.