raskaana ollessa uudelleen raskaaksi.?!:O

  • Viestiketjun aloittaja Ei voi olla totta
  • Ensimmäinen viesti
Ei voi olla totta
Hei, oletteko kuuleet ikinä tapauksesta että joku olisi voinut tulla raskaaksi jo raskaana ollessaan? siis toiseen otteeseen? Itse olen kuullut että näin on tapahtunut jollekin ja siten mietin että voiko tämä todella olla mahdollista. minulla on kuukauden ikäinen tytär ja jo hänen syntymänsä jälkeen aloin tuntea outoa kuplintaa vatsan yläosassa. Ajattelin että ne ovat ilman "liikkumista" ja kuplinta johtuisi siitä. NO ne eivät menneet ohi ja jatkuvasti ovat olleet läsnä. Tänään istuin imettämässä tyttöä ja tunsin oudon voimakkaan "potkun" keskelle vatsan yläosaa, aivan rintojen alapuolle. Äsken taas tunsin toisen yhtä voimakkaan ja mikä kummallisista vatsa oikeasti liikahti yhdestä kohtaa todella todella hennosti. Olen totaalisen hämmentynyt ja ehkä jopa järkyttynyt. Teen testin heti aamulla, mutta toivon nyt hieman vastauksia, onko kukaan ennen kuullut moisesta?
 
vieras
teoriassa mahdollista, jos sulla ois täydellinen kaksiosainen emätin ja kohtu, mut kyllä se toinenkin synnytys olis käynnistynyt, kun se eka syntyi! ja ovulaatio raskausaikana...hmmm...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
teoriassa mahdollista, jos sulla ois täydellinen kaksiosainen emätin ja kohtu, mut kyllä se toinenkin synnytys olis käynnistynyt, kun se eka syntyi! ja ovulaatio raskausaikana...hmmm...
...puhumattakaan siitä, että ultraäänitutkimukset, sydänäänten kuuntelu ja sisätutkimukset/vatsan painelu olisivat varmaan myös kertoneet jotain :)
 
vieras
On niin oikeasti tapahtunut, muistaakseni englannissa, mutta luulis et synnytyksessä
viimeistään olis huomattu jos toinen siellä olis. Enemmän todennäköistä on, että sun sisäelimet etsii uudelleen paikkaansa.
 
ei voi olla totta
ajattelinkin ensin että haamupotkuja, koska len kuullut niistä, mutta en oikein usko niihin. Ja eräällä keskustelupalstalla joku äiti kertoi että oli kuullut tuollaisesta tapauksesta. En kyllä toivo että se olis mun kohdalle osunut. Teen sen testin koska en usko että vatsa voi liikkua haamujen aikaan.
 
hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa
No maailmassa on niin monta ihmistä että tuskin mikään yksilötasolla on mahdotonta. On tuollaisiakin tapauksia tainnut olla että raskauden aikana on alkanut raskaus mutta kyllähän se huomataan ultrassa ja synnytyksessä. :D

Tervetuloa haamupotkuilijoiden kerhoon. Mulla tuntuu välillä vieläkin kunnon haamutäräys vaikka edellisestä raskaudesta on jo vuosia aikaa. Eikä ole mitään piilevää tai alitajuista vauvakuumetta tai muuta valeraskausoiretta, se on vaan jotain sisäelinten ja suolen nytkähtelyä.
 
vieras
Muistaakseni vauvat syntyivät samaan aikaan, mutta olivat eri-ikäisiä. Nainen tuli
raskaaksi uudelleen edellisen raskauden ollessa n. 3-4kk:lla, en muista enää
tarkkoja yksityiskohtia.
 
sörje
Alkuperäinen kirjoittaja Elora Dana:
Oon kans joskus lukenut tapauksesta, jossa nainen oli tullut raskaaksi raskaana ollessaan. Mut joillainhan tulee menkat vaikka on raskaana, niin eikö silloin ole mahdollisuus raskautua?
Minäkin olen kuullut.
 

Yhteistyössä