Raskaana ollaan

ikuisesti saat kade ollakkin. Sä olet jo niin vanha,että jotain rajaa kuitekin pitäisi olla sikiämisessäkin. No onneksi taitaa niin ollakkin teillä. Jos lapsia haluaa niin paras mahdollinen yhtälö ei ole vanha akka ja nuori mies.
Noh aika monta on jo saatu kumminkin ja kaksi vielä sillä vanha akka-nuori mies- kombinaatiollakin.

:)
 
Epäilen että ap on nainen. Miksi avattaressakin pitää olla miehen merkki, mitä yrität todistella.:whistle:
Epäile vaan, mutta olet epäilyksissäsi väärässä. Mies olen.
Avataressa on miehen merkki siksi, että useita kertoja on luultu lesboksi, kun olen vaimostani täällä kirjoittanut ja siitä seurannut kysymyksiä. Tuon avataren tarkoituksena on vähentää noita kysymyksiä...
 
vastaan
Epäile vaan, mutta olet epäilyksissäsi väärässä. Mies olen.
Avataressa on miehen merkki siksi, että useita kertoja on luultu lesboksi, kun olen vaimostani täällä kirjoittanut ja siitä seurannut kysymyksiä. Tuon avataren tarkoituksena on vähentää noita kysymyksiä...
Eihän se mitään takaa, mikä kuva siinä on. Huomiohuorasta menet ihan täysin.
Mitäs ne vaimon asiat täällä tekee?
 
Kummallinen maailma
Siis 35 v. jonkun mielestä liian vanha saamaan KOLMANNEN lapsen, kun monet saa esikoisensa nykyään tossa iässä? Ja mitä tulee ikäeroihin, niin olettekos koskaan kuulleet sellaisesta, että jotkut tekee lasten suhteen "1 kierroksen" ja sitten vielä "2 kierrokse", koska ovat saaneet sen ekan kiekan niin nuorina, että vallan hyvin vielä ehtii. Ja vaikka jäisi kuopukseksi, voin itse iltatähtösenä sanoa, että kyllä siinä hyviäkin puolia on, että on nuorimpana (neljästä) ollut vähän ainoan lapsen asemassa. Mun sisarukset mua 10, 13 ja 15 v. vanhempia. Äiti oli 34 kun sai minut eli ei mitenkään vanha nykymittapuun mukaan.

Kummallista on myös se, että kun joku iloitsee raskaudesta, täällä kysellään, eikö osaa käyttää kortsua tai ollaan (ainakin epäsuorasti) abortin kannalla. Mutta se kai on niin suomalaista, ei täällä mistään saa iloita muiden kuullen. Ke´ll onni on, se onnen kätkeköön on kyllä varsin viisas neuvo Suomessa...
 
vastaan
Siis 35 v. jonkun mielestä liian vanha saamaan KOLMANNEN lapsen, kun monet saa esikoisensa nykyään tossa iässä? Ja mitä tulee ikäeroihin, niin olettekos koskaan kuulleet sellaisesta, että jotkut tekee lasten suhteen "1 kierroksen" ja sitten vielä "2 kierrokse", koska ovat saaneet sen ekan kiekan niin nuorina, että vallan hyvin vielä ehtii. Ja vaikka jäisi kuopukseksi, voin itse iltatähtösenä sanoa, että kyllä siinä hyviäkin puolia on, että on nuorimpana (neljästä) ollut vähän ainoan lapsen asemassa. Mun sisarukset mua 10, 13 ja 15 v. vanhempia. Äiti oli 34 kun sai minut eli ei mitenkään vanha nykymittapuun mukaan.

Kummallista on myös se, että kun joku iloitsee raskaudesta, täällä kysellään, eikö osaa käyttää kortsua tai ollaan (ainakin epäsuorasti) abortin kannalla. Mutta se kai on niin suomalaista, ei täällä mistään saa iloita muiden kuullen. Ke´ll onni on, se onnen kätkeköön on kyllä varsin viisas neuvo Suomessa...
Selväksi täällä on jo tullut, että se oli VAHINKO.
 
Kummallinen maailma
Niin, mitä sitten, vaikka oli vahinko? Silti se voi olla pienen hämmästyksen jälkeen valtavan tervetullut ja odotettu. Ja mitä tulee siihen kortsun käyttöön, niin a) ei ole satavarma menetelmä sekään b) mitä kertoo ihmisen älykkyydestä se, että alkaa huudella "Etkö osaa ehkäsistä" jollekin, joka itse iloitsee raskaudesta? Tai ylipäätään kenellekään? Se kai ei ole mitään muuta kuin ilkeyttä, josta jotkut ihmiset ilmeisesti saa jotain kieroutunutta mielihyvään...
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
Kummallinen maailma
Alkuperäinen kirjoittaja Pakko kysyä.;25866537:
Onko se sinulta jotenkin pois?
Suomalaiseen peruskateuteen ja jurottamiseen kuuluu joskuss havaintojeni mukaan se, että ellei itse ole iloinen tai onnellinen, niin ei kukaan muukaan saa olla... ;)
 

Yhteistyössä