raskaana olevat!

Pelkäätkö "sika"influenssaa?
Minua pelottaa hieman.
Mietin mahdollista omakohtaista tartuntaa ja mahdollisia sikiövaurioita.
Jos "sika"influenssa on pahempi kuin A-viirus ja jo A-viisuksestakin voi tulla tosi pahoja sikiövaurioita, niin ... kyllä pistää vähän pelottamaan.
Tietysti se tulee mikä on tullakseen ja voin tehdä vaan sen minkä muutenkin vältääkseni viiruksia.
Olisi mukavaa vaihtaa ajatuksia näistä mietteistä.

Piika-äiti
Kyllä minua pelottaa, oikeastaan pelottaa sen verran paljon, etten uskalla ajatella ja kirjoittaa enempää edes koko asiasta. Yritän siis pitää pelon poissa ajatuksista ja nauttia tuon yhden viipeltäjän vauva-ajasta, ja tämän tulossa olevan liikkeistä ja tästä juuri alkaneesta kommunikaatiosta hänen kanssaan, eli kun minä silitän vatsaani tai painan sitä hiukan, hän potkaisee takaisin...

Liian arvokkaita kuukausia jatkuvaan pelon kanssa elämiseen.

vieras
Jos se sikainfluenssa olisi vaikka pelkällä A-virus nimellä liikkeellä, tuskin kovin moni olisi peloissaan. Mutta suuri osa hysteriasta johtuu varmasti vaan tuosta sika-nimestä.

no kyllä eilen kävi mielessä, että mitäs helvettiä, jos se sikainfluenssa tulee meidän perheeseen kun lapsikin on päiväkodissa, niin sieltä saa takuulla kaikki taudit...että tuleeko sitten masuasukille jotain vikaa..=/ mutta en ole hysteerinen...mut sitten alkaa hysteria, jos meijän sakki alkaa sairastaa sitä...

En ole ajatellutkaan koko asiaa, enkä taida sillä jatkossakaan päätäni vaivata. Olen vain onnellinen siitä että vihdoikin olen onnistuneesti raskaana ja uskallan ajatella että meille syntyy jouluna vauva.

En minäkään pelkää niin että yöuniani menettäisin. Haluan ajatella asiaa mahdollisen tartunnan ja seurauksien takia.
En pidä asioista jotka tulevat minulle täytenä yllätyksenä, siksi mietin erilaisia mahdollisuuksia etukäteen, niitä kurjiakin.

Moni ei muuten tiedä A-viiruksen mahdollisista sikiövaurioistakaan.

Kaikkeahan sitä on mutta kun nyt on mediassa puhetta tulevasta epidemiasta, että joka kolmas saisi tartunnan...
Mahdoton toiveeni on ettei kenenkään masuasukki saisi tartunnasta vaurioita!

En
En pelkää! Meitä on kuitenkin tässä maassa yli 6milj ja n60 hlö on sairastunut...pisara meressä. Kuollu ei ole kukaan. Minulla suurempi vaara kuolla siitepölyyn ja sitä on joka vuosi.

Yhteistyössä