X
"xxx"
Vieras
Huomenna pääsen itse pitkästä aikaa neuvolaan. Edellinen oli 8vko. sitten.
Edellisten raskauksien aikaan oli kyllä vähän useammin. Saas nähdä, luulisi että nämä loppuakohden vähän tihentyvät.
Mutta äippäpolillakin on tullut käytyä useammin kuin neuvolassa.
Edellisten raskauksien aikaan oli kyllä vähän useammin. Saas nähdä, luulisi että nämä loppuakohden vähän tihentyvät.
Mutta äippäpolillakin on tullut käytyä useammin kuin neuvolassa.