Raskaana olevat ja pienen lapsen vanhemmat!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Te jotka otitte tuon sikarokotteen niin

-itselle/lapselle?
-milloin otitte?
-Tuliko oireita, mitä?
-kauanko kesti oireet?
-suosittelisitteko muillekkin?

Itse olen nyt pättänyt oikeasti harkita ottaa sen mutta haluaisin tietää teiltä jotka sen jo on ottanut että onko rokote ok.

itse raskaana ja lapsi 10kk.

Raskaana olen ja otin rokotteen tiistaina. Käsi tuli kipeäksi 5 tuntia rokotteen jälkeen ja on kipeä edelleen. Ei kuitenkaan häiritse pahemmin elämää. Suosittelen ottamaan rokotteen tietysti.

Kyllä otin itselle , raskaana olen. Ja taaperolle heti kun saa. Ei oireita muuta kuin pistoskohdan jomotus muutaman päivän. Mun mielestä on tyhmää olla ottamatta rokotetta.

-itselle otin viime tiistaina, käsi edelleen kipeä muita oireita ei ole, rv 36 ja risat
-lapselle: nuoremmalle 16.päivä vanhemmalle 23.päivä.
-Suosittelisitteko muillekkin? Tietysti.

otin itelleni alkuviikosta,rv 38+risat,ja 5 ja 3 vuotiaille aion ottaa kun niitä saa.Eivät kuulu riskiryhmään,joten vasta alkuvuodesta kai.....mulla tuli flunssa rokotteesta,kurkku kipee ja räkätauti.Käsi ei ollut käyttökuntoinen kahteen päivään.

Otin eilen. Raskausviikkoja 34. Käsi tuli kipeäksi, mutta mitään muuta oiretta ei tullut.

Suosittelen tietty, sen verran luottoa löytyy, että otin sen itsekin. :)

Otin pari päivää sitten. Ei muuta kun käsi kipeä. Lapsellekin otan heti kun saan, eli vasta parin viikon päästä. Ok se rokote nyt on, tulevista vuosista en voi sanoa...

Uusimmat

Yhteistyössä