Raskaana oleva vaateostoksilla vailla seksikästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiljalleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hiljalleen

Aktiivinen jäsen
09.09.2009
1 533
1
36
Yritin käydä katsomassa itselleni uutta puseroa pikkujouluihin, jotain juhlavaa, ei siis arkista, vähän seksikästäkin eli olisi saanut olla tiukkuutta (joustavalla kankaalla tietty), V-aukkoa tai jotain...jotain muuta kuin mikään kaapu.

Myyjä yritti tuoda vaikka millaista lakanaa...kun sit sanoin et sais olla juhlavampaa, seksikästäkin niin toi tavan T-paidan näköisen jossa oli vähän kimalletta edessä...sanoin ettei ole ollenkaan tyyliäni niin myyjä siihen et sinähän olet jo miehen napannut, ei raskaana olevalle tämän seksikkäämpää...

lähdin samantien liikkeestä...tulin takas vaatekaapilleniu ja aloin kaivelemaan vaatekaappiani...pienellä tuunauksella löysinkin entisen puseron....näin saan omaa tyyliäni olevan ja rahat säästyi.....ainut etten saanut tällä kertaa mitään uutta ylleni....

Mutta eikö siis raskaana oleville suoda vähänkään seksikkyyttä pukeutumisessa?

MIKSEI raskaana oleva saisi pukeutua seksikkäästi?Minka ihmeen takia pitäis kulkee kaavuissa ja peittää ittensä?Se että haluaa näyttää hyvältä ja haluttavalta myös raskauden aikana ei ole mikään rikos, johan siinä ukkokin kyllästyy jos laittaisin koko ajan kaapuja päälle, vallankin kun raskauden aikana tuppaa nuo rinnat kasvamaan yms. meillä ainaki isäntä nauttii siitä jos on vähä jotain seksikkäämpää päällä nyt kun on muotoja.
Minäki oon tullu siihen lopputulokseen et helpoimmalla pääsee kun kaapii niitä vanhoja rytkyjä ja vähä "tuunailee"..

Käys Savannan putiikissa surffaamassa, sieltä löytyy varmaankin sitä seksikästäkin, joustavat materiaalit joten menee vaikka millaisen kropan päälle.
Seksikkyyskin kun on jokaisen omassa mielikuvassa erinlainen, joillekin se on kiree makkarankuori päällä napaan asti olevalla kaula-aukolla, joillekin sitten ihan jotain muuta.

kyllä mä ainakin tahdoin raskaana ollessani näyttää NAISELTá, ja kauniilta ja seksikkäältäkin, tietenkin hyvän maun rajoissa. Ja kyllä mieskin tykkäsi, etten kulkenut mitkään vanhat kauhtuneet verskat jalassa.
Käytin jopa korkkreita ihan loppumetreille asti, kunnes jalkani turposivat vikalla raskausviikolla.

rakskaana oleva ei ole seksikäs. en tiä ainuttakaan joka ois tuntenu ittensä hehkeäksi mahan kans. sitähän näyttää ihan kauhealta. mielelläni oisin pysyny 4 seinän sisällä rakus ajan. lisää lapsiaki ois kiva mutta raskuas ajat on ihan kauheita.. plääh. hienoa jos tunnet ittes seksikkääksi rakaana, taijat olla harvinainen poikkeus :)

Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm:
rakskaana oleva ei ole seksikäs. en tiä ainuttakaan joka ois tuntenu ittensä hehkeäksi mahan kans. sitähän näyttää ihan kauhealta. mielelläni oisin pysyny 4 seinän sisällä rakus ajan. lisää lapsiaki ois kiva mutta raskuas ajat on ihan kauheita.. plääh. hienoa jos tunnet ittes seksikkääksi rakaana, taijat olla harvinainen poikkeus :)

Siis voihan raskaana oleva näyttää muiden mielestä seksikkäältä,vaikkei omasta mielestään näyttäisikään.Ihan siinä missä muutkin ihmiset muiden silmissä.
Eihän aian voi olal seksikäs ole,ei edes ei odottavalla.Ei mitenkään harvinaista.

itse käytin raskaana pitkää, ruskeaa, kevyesti vartalonmyötäistä neulepooloa joka oli nätti ja lämmin... hm:n mammaosastolta. harmittelin kyllä sitä ettei ollut kesä, olisi saanut esitellä kroppaansa :/ !

HEI HALLOOO: jos haluaa pukeutua seksikkäästi, se ei tarkoita että haluaisi olla HUORAHTAVAN näköinen. ja miksi ei raskaana oleva saa panostaa ulkonäköön, varsinkin jos on juhlat, niin tottakai sitä haluaa pukeutua vähän hienommin. en aina ihan ymmärrä teitä älykääpiöitä täällä.

Mä taas tykkäsin olla raskaana, vaikka olikin kaikenlaisia vaivoja. Tykkäsin siitä mahasta ja pidin paljon tiukkoja äitiyspaitoja enkä todellakaan piilottanut mahaani mihinkään kaapuun. Tuo on makukysymys, että onko raskaana oleva seksikäs vai ei, toisten mielestä nainen on kauneimmillaan ollessaan raskaana :)

Tuskin ap kuitenkaan tarkoitti seksikkäällä mitään napaan asti olevalla kaula-aukolla varustettua tyrkkymakkarankuoripaitaa.

En itse pitänyt mitään kaapuja päälläni raskausaikana, en pidä niistä muutenkaan, enkä silti ajatellut olevani tyrkky tai yliseksikkäästi pukeutunut.
Tunsin olevani ihan hehkeä ja nätti raskausaikana, mahaa oli sopivasti enkä tuntenut olevani mitenkään kauhean näköinen enkä halunnut lukkiutua kotiin koko raskausajaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:

Siis voihan raskaana oleva näyttää muiden mielestä seksikkäältä,vaikkei omasta mielestään näyttäisikään.Ihan siinä missä muutkin ihmiset muiden silmissä.
Eihän aian voi olal seksikäs ole,ei edes ei odottavalla.Ei mitenkään harvinaista.

Kukaan joka ei koe itseään seksikkääksi ei näytä muidenkaan mielestä siltä. Seksikkyys, viehättävyys, kauneus on asenne.

Niin kauneushan on aina katsojan silmässä! Itse olen raskaana rv36 enkä tunne oloani mitenkään kovin hehkeäksi tai kauniiksi, mutta viimeisellä työviikolla ennen äippälomaa täysin tuntematon miesasiakas sanoi minulle että onpa kaunis näky, mikään ei ole tässä maailmassa kauniimpaa kuin raskaana oleva nainen! Ja kyllä oli mun työpäivä pelastettu =)

Ja tuohon pukeutumiseen, niin vaikka en tosiaan tunne olevani nyt parhaimmillani niin silti, nyt kun on ollut pikkujouluja niin kyllä vain olen yrittänyt pukeutua nätisti ja laittanut hiukset ja meikit viimeisen päälle! Ei se sitä tarkoita että raskaana oleminen on syy näyttää kamalalta, kyllä sillä pienelläkin vaivalla saa ihmeitä aikaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Niin kauneushan on aina katsojan silmässä! Itse olen raskaana rv36 enkä tunne oloani mitenkään kovin hehkeäksi tai kauniiksi, mutta viimeisellä työviikolla ennen äippälomaa täysin tuntematon miesasiakas sanoi minulle että onpa kaunis näky, mikään ei ole tässä maailmassa kauniimpaa kuin raskaana oleva nainen! Ja kyllä oli mun työpäivä pelastettu =)

Ja tuohon pukeutumiseen, niin vaikka en tosiaan tunne olevani nyt parhaimmillani niin silti, nyt kun on ollut pikkujouluja niin kyllä vain olen yrittänyt pukeutua nätisti ja laittanut hiukset ja meikit viimeisen päälle! Ei se sitä tarkoita että raskaana oleminen on syy näyttää kamalalta, kyllä sillä pienelläkin vaivalla saa ihmeitä aikaan =)

Jotkut sitten luottaa aina mitä toinen sanoo "vilpittömästi". Muhun ei imartelut toimi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:

Kukaan joka ei koe itseään seksikkääksi ei näytä muidenkaan mielestä siltä. Seksikkyys, viehättävyys, kauneus on asenne.

Joo ok.Onhan se tavallaan näinkin,ja tiesin että joku tulee tästä sanomaan.
Mutta uskallan olla asiasta eri mieltä.En todellakaan koe itseäni kovinkaan usein seksikkääksi/kauniiksi,silti olen saanut kuulla olevani seksikäs ja kaunis.

Yhteistyössä