Raskaana kenelle?

  • Viestiketjun aloittaja ewfw4e
  • Ensimmäinen viesti
ewfw4e
olen ollut naimisissa, olimme asumuserossa kesän ja syksyn.. jolloin seurustelin ulkomaalaisen miehen kanssa, hän lähti pois suomesta 26.9 jolloin harrastimme viimeisen kerran seksiä.

tulin raskaaksi syyskuun lopussa, ultran mukaan 30.9. harrastin mieheni kanssa seksiä 28.päivä mieheni ei ole lauennut vuosiin lääkityksen vuoksi
eli ei laukeamista.. kummalle olisin paksuna kaiken järjen mukaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kamalaa! ai oikeasti, olemme palanneet mieheni kanssa yhteen ja olen olettanut että lapsi on miehen. ja siinä uskossa miehen pidänkin
Noh.. toivottavasti siinä isässä sit oli miehes näköä, ja että ainakin väri täsmäis... Jos meinaat uskotella miehelles että lapsi on hänen
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
mikäs provosuma tänään on liikkeellä? huoh..
no ei ole provo! kuule oon asian kanssa pahoissa ongelmissa nyt
Siis parin päivän välein olet harrastanut näiden miesten kanssa seksiä ja olettanut että lapsi on laukeamattoman miehesi..? Juu. Aika todennäköistä.

Isyystestiä suosittelen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
mikäs provosuma tänään on liikkeellä? huoh..
no ei ole provo! kuule oon asian kanssa pahoissa ongelmissa nyt
Siis parin päivän välein olet harrastanut näiden miesten kanssa seksiä ja olettanut että lapsi on laukeamattoman miehesi..? Juu. Aika todennäköistä.

Isyystestiä suosittelen.
no en olettanut että siittiöt voivat elää sen 4-5 päivää
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja En voi sanoa:
muuta ku että aika soppa, mutta sen varmaan jo tiesitki...

Ei tuo selviä ku isyystestillä...
en aio ottaa isyystestiä koska ulkomaalainen lopullisesti poissa suomesta. mieheni ja hänen sukunsa haluaa niin paljon suvulleen jatkajaa etten haluakkaan erota
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja En voi sanoa:
muuta ku että aika soppa, mutta sen varmaan jo tiesitki...

Ei tuo selviä ku isyystestillä...
en aio ottaa isyystestiä koska ulkomaalainen lopullisesti poissa suomesta. mieheni ja hänen sukunsa haluaa niin paljon suvulleen jatkajaa etten haluakkaan erota
No mitä väliä sillä sitten on, kenelle olet raskaana? Ja jos oot näin olettanut tähän asti, mikä sai nyt kyselemään?
 
No jos
oman mielen rauhan takia vaan haluat tietää niin sitten salaa jotenki otat näytteen (mikä se nyt on mistä ne sen kattoo) ja kiikutat sen sinne :LOL:

Jos et meinaa testeihin niin ei sitä oikeen saa selville...


Toki sitten ku lapsi syntyy niin näkee jos on tosi erinäköö "isäsä" kanssa...

Ja eikös sillon veriryhmätkään passaa jos ei ole isä

Sori mutta oot kyllä aika sika jos ei miehelles kerro, sen kuulus tietää!

 

Yhteistyössä