Raskaana? ja vuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auroora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Jos vuoto on kovin tummaa, niin eikös se silloin ole vanhaa verta?

Ymmärrän kyllä huolesi, itselläni kans km takana ja pelkään uutta nyt koko ajan, rv9+2. :(

Oli tummaa tai kirkasta on syytä huoleen.
itsellä tuli tummaa verta ja kesken meni rv 13.

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Jos vuoto on kovin tummaa, niin eikös se silloin ole vanhaa verta?

Ymmärrän kyllä huolesi, itselläni kans km takana ja pelkään uutta nyt koko ajan, rv9+2. :(

Oli tummaa tai kirkasta on syytä huoleen.
itsellä tuli tummaa verta ja kesken meni rv 13.

Se voi olla vanhaa verta. Ja en mä sanonut, etteikö aihetta olisi huoleen, mutta en heti viitsi myöskään sanoa, että kaikki ei ole kunnossa. Vuotoa voi nimittäin tulla, ja silti olla kaikki ok.

Onneksi ap saa selvyyden asiaan huomenna.

Kuinka pitkällä raskaana olet? Mulla oli viimeraskaudesta vuotoja ensimmäisen kolmen kuukauden aikana. Aina luulin sitä keskenmenoksi mutta kaikki oli hyvin, nyt lapsi reilun vuoden. Mulle sanottiin että jos ei tule hyytymiä eikä ole kipuja niin se verenvuoto vaan kuuluu asiaan. Mulla tuli ensin ihan kirkkaanpunaista verta yhden päivän ajan ja sen jälkeen puolitoista viikkoa mustaa verta, ns vanhaa verta. Sitten saattoi olla viikko ettei tullut mitään mutta sitten taas alkoi. Ja se vuoto ei ollut mitään pientä, sita ihan valumalla valui. Mulla oli alkuraskaudessa istukka lähellä kohdun suuta niin ilmeisesti se johtui siitä. Mulla on kolme lasta ja tästä nuorimmaisesta oli verenvuotoa. Toivon että sinulla on kaikki hyvin!!!

Yhteistyössä