Raskaana ja vituttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vittuuntunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vittuuntunut

Vieras
.. armottomasti. Ennen kaikkea mies. Listaan nyt juttuja siitä niin voidaan haukkua yhdessä:

- Siivoaa hutiloiden. Esim. siivoaa keittiön, EI PYYHI PINTOJA RÄTILLÄ! Pitää mennä perässä ja korjata jälkiä.
- jättää vaatteitaan lojumaan. Farkut olleet makuuhuoneen lattialla viikon "ei ne oo vielä likaiset" JAA EI VAI KUN SÄ SAATANAN PASKAKASA OLET IMUROINUT NIIN HUONOSTI.
- Ei tajua mua. Tänä aamuna suihkun jälkeen palelin ja menin peiton alle. Mies tuli huoneeseen, sanoin että palelee. KUULEMMA KAMALAA VALITTAMISTA!
- Mulla alapää kipeä raskauden takia. Mies on sit pumpannut mua about reisien väliin välillä, kun on sattunut. EI KIITÄ MUA SIITÄ, LUULEEKO ETTÄ ON ILO JA NAUTINTO MULLE SIINÄ MISSÄ MIKÄ TAHANSA SEKSI?!
- on muutenkin tyhmä.

- VITUTTAA MYÖS SÄÄ, NAAPURIT, TYÖ, BUSSIT. NYT HAUKUTTE MUT JA SIT VITUTTAA TÄÄ PALSTA.. johtuuko tää hormooneista?

Taidat nyt itse olla hieman lapsellinen? Kannattaa kiinnittää huomiota tuon V-sanan käyttöön, kun vauva syntyy. Luulee lapsi parka pian, että on normaalia sanoa SE sana :(

ai. Minä olen rv 25 ja tuntuu tosi hyvältä. Seksikin on ihan mieletöntä :) Jaksan käydä töissä ja hoitaa kotia ja nuo kaksi vanhempaa muksuakin (4,5v ja 6v ) Tänään löysin kirpputorilta kasan edullisia vauvanvaatteita. Tulin siitä iloiseksi. Käytiin ostamassa herkkuja ja tehtiin muksujen kanssa hyvää ruokaa. Nam. Ei meilläkään mies kauheasti siivoile, mutta jos en jaksa niin sitten ei siivota. Koirakin talosta löytyy :) Yritähän nyt hiukan relata. On sitä välillä huonojakin päiviä. Hae suklaalevy kaupasta ja syö sitä :)
Siivousongelmaan löysin ratkaisun sillä, että etsin koko ajan siivoojaa meille vakituiseksi. Näin pääsee paljon helpommalla :)

Mä voin kuvitella mikä tilanne on sitten, kun vauva on syntynyt, itkee yötäpäivää tai saat nukkua max 4 h/vrk ja paikat on niin revityt ja tikeillä, ettet uskalla seksiä harkitakaan useaan kuukauteen :D

Yhteistyössä