Raskaana ja vierasta miestä haluan

• Viestiketjun aloittaja saisinko
  • Ensimmäinen viesti
saisinko
Odotan kolmatta lasta ja puol väli on menossa nyt. Omaa "miestä" ei mun kanssa seksin harrastaminen kiinnosta. Runkkaa mieluummin ja kattelee vieraita naisia. sanottakoon että ihan ok näköinen olen,sopusuhtainen vartalo,noh aikasemmista raskauksista arpia vatsasta löytyy,mutta ei minua haittaa.,siniset silmät ja lakatut varpaan kynnet. Puutteessa olen ja olis niiin kiva saada seksiä ja jonkun kosketusta :p Onko miehiä jotka vois harrastaa seksiä vieraan raskaana olevan naisen kanssa?

Houkuttelee
Uuh. Raskaana olevat naiset ovat musta tosi sexyjä. Miten toisen ei tee mieli??
Tekisipä mieli vähän upottaa munaa ja täyttää isolla kuumalla lastilla... imeä sun isoja tissejä ja tunkeutua syvälle...

Kiihottunut
Pakko vastata uudestaan, sait mut niin kovaksi tekstilläsi ja ajatus jäi laukkaamaan... Kuvittelen sut tiukassa ohuessa vartaloa myötäilevässä asussa josta näkyy kaikki läpi... hieron itseäni samalla kun kirjoitan sulle, niin kova ja silee..... Otat mut suuhusi, riisudut ja pyllistät, otat mut sisään, voihkit... puristan rintojasi ja vedän hiuksistasi... täytän sut mun isolla lastilla ja se valuu reisiäsi pitkin... lähdet kotiin pillu valuen.. mmmm....
Laukee ihan just......... noin, ja hyvää yötä ;)

saisinko jatkaa
en mä vaan tiedä miksei sitä kiinnosta,turha kysyä mitään kun ei edes vastaa. tykkää mieluummin kattella vieraita naisia ja runkkailla.sano vaan että miehet on miehiä. eli mun pitää hyväksyä se ,että hän elää kattellen vieraia naisia ja runkkaa ite joudun elään puutteessa. tuskin kauaa tällaista jaksan. harmittaa vaan niin pirusti

kokemuksella
Äskettäin kahvipöydässä sain yllättvän kysymyksen minun naisystäväni tyttäreltä että haluuko miehet naida raskaana olevaa naista. Hän on vajaa kolmekymppinen ja raskaana. Minä kerroin omista kokemuksista exsäni kanssa että meillä onnistui seksi ihan loppumetreille asti. Kerroin myös kuinka raskaana olevan naisen pimppi on jotenkin erilainen ihanan mehukas, pantaessa kuuluu ihanaa lurpsetta, nauroimme sille kommentille. Nyt en ole saanut vaan toteuttaa kuin haaveissa. Nainen vastasi että eihän sitä koskaan tiedä mitä saa kohdata. Katseemme on viimeaikikona viipynyt toisissamme, ihan kuin odotellen kumpi ottaisi aloitteen. Siis upeeta olisi rakastella ...

vierailija
en mä vaan tiedä miksei sitä kiinnosta,turha kysyä mitään kun ei edes vastaa. tykkää mieluummin kattella vieraita naisia ja runkkailla.sano vaan että miehet on miehiä. eli mun pitää hyväksyä se ,että hän elää kattellen vieraia naisia ja runkkaa ite joudun elään puutteessa. tuskin kauaa tällaista jaksan. harmittaa vaan niin pirusti
Oletko sanonut että haluttaa ja että voit? Mies voi luulla ettei raskaana olevaa voi?

Jos esim sinulla on pahoinvointia aamuisin jne..

Minä olen halukkaimmillani aamuisin. Jos aamuseksi olisi mahdoton ajatus ja olisi epävarmaa saako kokopäivänä, kyllä minä vemputtaisin.

Haluan raskaana olevia!
Odotan kolmatta lasta ja puol väli on menossa nyt.

Onko miehiä jotka vois harrastaa seksiä vieraan raskaana olevan naisen kanssa?
Minä voisin. Nainen, joka jo valmiiksi on "tekemässä lasta" sisällään... uuh... sellasta ku sais... voisin naida sua vaikka raskauden alusta loppuun asti, täyttää sut spermallani vaikka monta kertaa päivässä, oltais aina ilman mitään ehkäisyä, ja lopulta olisin "se tekijä", joka käynnistää synnytyksesi...

vierailija
Odotan kolmatta lasta ja puol väli on menossa nyt. Omaa "miestä" ei mun kanssa seksin harrastaminen kiinnosta. Runkkaa mieluummin ja kattelee vieraita naisia. sanottakoon että ihan ok näköinen olen,sopusuhtainen vartalo,noh aikasemmista raskauksista arpia vatsasta löytyy,mutta ei minua haittaa.,siniset silmät ja lakatut varpaan kynnet. Puutteessa olen ja olis niiin kiva saada seksiä ja jonkun kosketusta Onko miehiä jotka vois harrastaa seksiä vieraan raskaana olevan naisen kanssa?
Raskaana oleva nainen on upea, ihmettelen mikset kelpaa, itse käyn kuumana tuollaiselle naiselle.

Yhteistyössä